اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد

راه‌اندازی انجمن فرآورده‌های لبنی در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تشکیل اولین انجمن فرآورده‌های لبنی در استان اردبیل خبر داد.

راه‌اندازی انجمن فرآورده‌های لبنی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی عصر امروز در نشست با فعالان شرکت‌ها و مجموعه‌های تولیدی محصولات لبنی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه استان اردبیل قطب تولید محصولات متنوع دامی و لبنی است، سعی شد با راه‌اندازی این انجمن صنفی حمایت‌های لازم و حرکت‌های منسجم نظارتی در این زمینه انجام شود.

وی فعالیت این انجمن را مثبت و سازنده در توسعه بخش‌های مختلف مجموعه‌های تولیدی و خوشه‌های صنعتی در این زمینه توصیف کرد و افزود: استان اردبیل اولین استان کشور است که خوشه صنعتی را در این زمینه فعال کرده و یک زمینه مناسب اشتغال و درآمدزایی را مهیا کرده است.

ملاطفی تصریح کرد: این انجمن با همت خوشه‌های صنعتی فرآورده‌های لبنی به عنوان یک تشکل فراگیر پیگیر حقوق و مطالبات واحدهای تولیدی در حوزه فرآورده‌های لبنی است.

این مسئول خاطر نشان کرد: از طریق این انجمن اهداف و برنامه‌های مورد نظر در توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری مورد پیگیری و هدف‌گذاری قرار می‌‌گیرد به طوریکه در سایه این انجمن نرخ‌گذاری‌ها در حوزه محصولات لبنی نیز عادلانه و به شکل ضابطه‌مند صورت می‌گیرد.

وی اجرای دقیق برنامه‌های توسعه‌ای برای واحدهای لبنی را از رویکردهای مهم فعالیت انجمن صنفی صنایع فرآورده‌های لبنی یاد کرد و ادامه داد: ‌این انجمن در ابتدای کار با عضویت 21 واحد فعالیت می‌کند ولی انتظار می‌رود تمام کارخانه‌داران و فعالان اقتصادی در این زمینه به این مجموعه و چرخه بپیوندند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان عامل توسعه خوشه استان را به عنوان عامل انجمن صنایع لبنی ایران و نیز نماینده واحدهای صنعتی تولیدکننده در این زمینه را یادآور شد و اضافه کرد: به نظر می‌رسد تولیدکنندگان ما سعی و همت خودشان را به کار گرفتند تا محصول با کیفیت و دارای شاخصه‌های ممتاز تولید و روانه بازار مصرف کنند.

ملاطفی در ادامه بیان کرد: انتظار می‌رود با حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این انجمن بتواند کارآمدی مثبت در عرصه تولیدات واحدهای صنعتی لبنی داشته باشد تا برخی از مشکلات و معضلات گریبانگیر فعالان این بخش نشود.

وی گفت: تأسیس این انجمن به تعامل بیشتر واحدهای استانی با انجمن ملی منجر شده و رهاورد آن افزایش حمایت‌ها و توجهات به واحدهای لبنی می‌باشد.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول