اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتحادیه لبنیات ساز اصفهان:

مافیای لبنیات قصد نابودی واحد‎های سنتی را دارند

نایب رئیس اتحادیه لبنیات ساز اصفهان گفت: مافیای لبنیات قصد نابودی واحد‎های سنتی تولید کننده لبنیات را دارند تا میدان برای آنها باز شود.

مافیای لبنیات قصد نابودی واحد‎های سنتی را دارند

علی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت بازار لبنیات اظهار کرد: بعضی کارخانه‎های بزرگ لبنیات با تشکیل باندهایی سعی دارند واحدهای سنتی تولید لبنیات را نابود کنند تا بازار را به تنهایی در دست بگیرند و هر کاری  دوست داشتند انجام دهند.

وی ادامه داد: اگر واحدهای سنتی تولید لبنیات کنار بروند کارخانه‎ها هر کاری بخواهند می‎کنند، اما وجود واحدهای تولیدی سنتی سبب رقابتی شدن بازار می‎شود و نمی‎گذارد بازار انحصاری شود.

نایب رئیس اتحادیه لبنیات ساز اصفهان گفت: در حال حاضر کارخانه‎ها محصولات خود را دو برابر گران تر از محصولات واحدهای سنتی می‎فروشند و در این شرایط فقط واحدهای سنتی متضرر می‎شوند.

وی بیان کرد: قیمت محصولات  واحدهای سنتی بسیار ارزان‎تر از کارخانه‎ها است برای مثال یک و نیم لیتر دوغ کارخانه‎ها دو هزار تومان فروخته می‎شود در حالی که یک و نیم لیتر دوغ طبیعی واحدهای سنتی با قیمت 800 تومان عرضه می‎شود.

بابایی گفت: علاوه بر اختلاف زیاد قیمت محصولات کارخانه ها و واحدهای سنتی، محصولات واحدهای سنتی بسیار سالم‎تر از محصولات کارخانه‎ها است چون هیچ گونه مواد نگهدارنده در آنها وجود ندارد و برای سلامتی هم ضرر ندارد.

*کسانی که می‎گویند قیمت‎ها بعد از تیرماه افزایش یابد اشتباه می‎کنند

وی اظهار کرد: کسانی که می‎گویند قیمت لبنیات باید بعد از تیرماه افزایش یابد باید به وضع بقیه قیمت‎ها نگاه کنند.

نایب رئیس اتحادیه لبنیات ساز اصفهان ادامه داد: اگر افزایش قیمت همه اقلام را شاهد نبودیم و وضع بازار ثبات داشت آن موقع می‎شد قیمت‎ها را تا پایان تیرماه ثابت نگه داشت.

وی اضافه کرد: تولید کنندگان سنتی سه ماه است در حال ضرر دادن هستند و امیدواریم این وضع بهبود یابد.

انتهای پیام/63015/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول