اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور لاریجانی

کارخانه مواد لبنی وابسته به انجمن ایتام قم افتتاح شد

مراسم افتتاح کارخانه تولید مواد لبنی وابسته به انجمن ایتام قم امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در قم افتتاح شد.

کارخانه مواد لبنی وابسته به انجمن ایتام قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی قم صبح امروز در مراسم افتتاح کارخانه مواد لبنی اتسا وابسته به انجمن ایتام قم که پس از رکودی چند ساله بازسازی و نوسازی شده و تولید خود را آغاز کرده است در سخنانی به اهمیت توسعه صنایع تبدیلی در کنار بخش کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: برای اینکه در عرصه کشاورزی بتوانیم نهایت بهره‌وری را از محصولات تولید شده داشته باشیم ایجاد صنایع تکمیلی امری ضروری است.

علیرضا شیخانی با اشاره به اینکه توسعه صنایع تبدیلی در قم را باید با جدیت دنبال کنیم تاکید کرد: کارخانه مواد لبنی اتسا نیز گامی در راستای این مهم است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام سید عباس لاجوردی مدیرعامل انجمن ایتام قم در سخنانی با اشاره به اینکه در گذشته انجمن ایتام 10 میلیارد تومان بدهی داشت بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته مشکلات انجمن ایتام قم در حال برطرف شدن است و ورود مجدد این کارخانه به عرصه تولید نیز گامی در همین راستا است.

در پایان این مراسم نیز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداخت و با بیان اینکه کمک به ایتام یک وظیفه ملی و دینی است بیان کرد: از اینکه چنین حرکتی در قم برای رسیدگی به ایتام شکل گرفته است خرسندم و باید با الگوگیری از این اقدام در بخش‌های دیگر در عرصه خدمت به محرومان نیز اقدامات لازم انجام شود.

در پایان این مراسم همچنین کلنگ طرح توسعه کارخانه مواد لبنی اتسا وابسته به انجمن ایتام قم به زمین زده شد.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول