اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار سوادکوه و سوادکوه شمالی:

40 درصد شبکه آب روستایی سوادکوه شمالی فرسوده است

مدیر امور آبفار شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی اعلام کرد: 40 درصد شبکه آب روستایی سوادکوه شمالی فرسوده است.

40 درصد شبکه آب روستایی سوادکوه شمالی فرسوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، محمدولی مناف‌پور عصر امروز در نشست بررسی وضعیت آب روستایی سوادکوه شمالی با اشاره به وجود 45 روستا با جمعیت بیش از 14 هزار نفر جمعیت و چهار هزار و 512 خانوار در این شهرستان، گفت: پنج هزار و 133 نفر مشترک آب روستایی سوادکوه شمالی هستند.

مدیر امور آبفار شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی، افزود: 43 روستای سوادکوه شمالی در پوشش این اداره هستند و سه روستای دهستان لفور هنوز در پوشش نیستند.

وی از وجود هفت حلقه چاه با 80 لیتر در ثانیه برای شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد و خاطرنشان کرد: پنج دهنه چشمه با مجموع دبی 16 لیتر در ثانیه و 17 باب مخزن نیز با یک‌هزار و 505 متر مکعب مخازن بتونی برای استفاده مردم سوادکوه شمالی فعالیت می‌کند.

مناف‌پور از 218 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در سوادکوه شمالی خبر داد و یادآوری کرد: حدود 92 کیلومتر خط انتقال و 126 کیلومتر شبکه توزیع در روستاهای سوادکوه شمالی وجود دارد.

مدیر امور آبفار شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی به میزان فرسودگی شبکه توزیع و انتقال آب روستاهای سوادکوه شمالی اشاره کرد و گفت: 40 درصد شبکه توزیع و انتقال آب روستاهای سوادکوه شمالی فرسوده است که هزینه تعویض آن بر اساس آخرین شاخص‌ها برابر با 35 میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی به برنامه‌ریزی‌های این اداره برای استفاده بهینه از توانمندی‌های شهرستان سوادکوه شمالی اشاره و یادآور شد: پروژه‌های عمرانی سال‌ جاری با برنامه‌ریزی‌های زمان‌بندی شده در حال انجام است.

انتهای پیام/86015/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول