اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک طراح کرمانشاهی:

بازدید از مناطق عشایرنشین قطب گردشگری را فعال می‌کند

یک طراح و کارآفرین کرمانشاهی گفت: شرکت در طرح بازدید از مناطق عشایرنشین قطب گردشگری را فعال می‌کند و نباید مشکلات این قشر در حاشیه قرار گیرد.

بازدید از مناطق عشایرنشین قطب گردشگری را فعال می‌کند

روح‌الله محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص برگزاری تورهای یک‌روزه به مناطق عشایرنشین گفت: در تعطیلات نوروز 92 تورهای گردشگری دانشجویان به مناطق عشایرنشین کلهر و سنجابی برگزار شده و در صدد توسعه این طرح در آینده‌ای نزدیک و در دیگر مناطق کشور خواهم بود.

به گفته این طراح کرمانشاهی، شناساندن ایل‌ها و طوایف عشایرنشین استان و حفظ آثار و ارزش‌های این قشر و همچنین خرید تولیدات بسته‌بندی عشایر توسط دانشجویان به‌منظور کمک به مشکلات اقتصادی آنان از اهداف برگزاری این طرح است.

محمودی تصریح کرد: این طرح علاوه بر اینکه موجب آشنا شدن دانشجویان با زندگی عشایری استان می‌شود، در اقتصاد و فروش محصولات عشایر تاثیرگذار است و این قشر با ارائه محصولات تولیدی خود برای بازدیدکنندگان، درآمدی را به دست می‌آورند.

این طراح گردشگری با تاکید بر اینکه زندگی عشایری، زندگی پرفرازونشیب و به دور از امنیت است، گفت: قسمت اعظمی از تولیدات کشور بر عهده عشایر این مرزوبوم است ولی مشکلات و توجه به آن‌ها در حاشیه قرار گرفته است و شرکت در این طرح، قطب گردشگری عشایر را فعال می‌کند.

وی تصریح کرد: در اختیار گذاشتن امکانات رفاهی از قبیل تانکرهای آب در مناطق کوچ‌نشین مقطعی است و باید در راستای حل مشکلات رفاهی این قشر تدبیری اساسی در نظر گرفته شود. 

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول