اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

خواسته مردم حفظ وحدت مسئولان است

امام جمعه عنبرآباد دولت تدبیر و امید را متعلق به مردم دانست و گفت: مردم پیروز واقعی انتخابات بودند و امروز با امید بیشتر به آینده از این نظام و دولت استقبال می‌کنند و تنها خواسته آنها وحدت و همدلی بین مسئولان است.

خواسته مردم حفظ وحدت مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی امروز در جمع مردم عنبرآباد با بیان اینکه کسانی به دنبال این هستند که دولت امید و تدبیر را وابسته به گروه یا جناح خاصی بدانند، اظهار داشت: دولت آینده طبق گفته شخص رئیس جمهور منتخب، دولت اعتدال است و از تمام ظرفیت‌ها و نیروهای خوب در این دولت استفاده می‌شود.

دشت‌آبادی با بیان اینکه روحانی به دنبال ایجاد وحدت و همدلی در بین مسئولان است و نمی‌خواهد با جناح‌بازی وحدت را بین مسئولان از بین ببرد، عنوان کرد: وی امروز فقط به دنبال اتحاد و همدلی و همان اعتدالی که شعارش را داده است، می‌رود.

وی تصریح کرد: تاکنون بعد از انتخابات چندین جلسه گرفته شده است و از هر دو طیف اصلاحات و اصولگرایان در جلسات حضور داشتند که نشان از وحدت و همدلی بین گروه‌ها در شهرستان عنبرآباد است که نشان دادند فقط به دنبال کار و خدمت برای مردم هستند.

دشت‌آبادی گفت: بعضی‌ها می‌خواهند دولت را به نفع خود مصادره کنند و با شعارهایی که هیچ کدام منبع درستی ندارد به دنبال نفاق بین مسئولان هستند.

وی دولت تدبیر و امید را متعلق به مردم دانست و ابراز داشت: آنها پیروز واقعی انتخابات بودند و امروز مردم با امید بیشتر به آینده از این نظام و دولت استقبال می‌کنند و تنها خواسته آنها وحدت و همدلی بین مسئولان است.

دشت‌آبادی با اینکه تمام دنیا گفته بودند، رأی‌گیری در ایران رأی حکومتی است و مردم بی‌جهت به پای صندوق رأی می‌روند، بیان داشت: تمام دشمنان با رأی آوردن روحانی دانستند، مردم بودند که رئیس جمهور این کشور را انتخاب کردند.

انتهای پیام/80005/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول