اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

دولت تدبیر تلاش کند مردم عدالت را لمس کنند

امام جمعه موقت رشت به دولت حسن روحانی با عنوان تدبیر و عدالت اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر تلاش کند تا مردم عدالت را لمس کنند.

دولت تدبیر تلاش کند مردم عدالت را لمس کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه تمام انسان‌ها به عنایت خداوند نیاز دارند اظهار کرد: امید و آرزو توان انسان را مضاعف می‌کند.

وی توکل به خداوند را سبب موفقیت در کارها عنوان کرد و افزود: انسان با پشتوانه خداوند می‌تواند از گردنه‌های زندگی عبور کند.

صدیق عربانی دیگرخواهی در زندگی را از وظایف مومن دانست و تصریح کرد: شیطان در افراد دیگرخواه نمی‌تواند نفوذ کند.

امام جمعه موقت رشت به دولت آینده به مدیریت حسن روحانی اشاره کرد و گفت: دولت آینده تدبیر و عدالت نام دارد و امیدواریم مردم بتوانند عدالت را در این دولت لمس کنند.

وی با بیان اینکه از دولت‌های گذشته ناراضی نیستیم، بیان کرد: دولت تدبیر باید دولت آفتاب باشد و مقام معظم رهبری فرمودند که همه باید به دولت آینده کمک کنند.

صدیق عربانی در ادامه به هفتم تیر سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران او اشاره کرد و یادآور شد: شهادت بهشتی آن‌قدر اثرگذار بود که توانست ریشه منافقین در کشور را بخشکاند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به سوء قصد به مقام معظم رهبری در سال 60، خاطرنشان کرد: خداوند وعده داده است به مسلمانان کمک کند و در طول انقلاب اسلامی قدرت خداوند را می‌بینیم.

وی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را حماسه سیاسی مردم ایران خواند و اظهار کرد: بیش از 72 درصد ملت ایران در انتخابات 24 خرداد سال جاری شرکت کردند.

صدیق عربانی با بیان اینکه تمام کاندیداهای ریاست جمهوری توانمند بودند، تصریح کرد: کاندیداهای شهر و روستا که رای آوردند باری سنگینی به دوش آنها گذاشته شده و باید پاسخگوی آرای مردم باشند.

امام جمعه موقت رشت رای مردم را دارای پیام عنوان کرد و افزود: در دوره باقی‌مانده دولت فعلی و دولت بعدی باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه گرانی و بیکاری در جامعه بسیار است، بیان کرد: ضعف مدیریت‌های گذشته سبب تعطیلی کارخانه‌ها در گیلان شده است.

صدیق عربانی با قدردانی از راه‌اندازی دو کارخانه ریسندگی خاور و فومنات در رشت، یادآور شد: کارخانه‌های دیگر استان باید فعال شوند.

امام جمعه موقت رشت با تاکید براینکه ملت ایران در سخت‌ترین شرایط حتی یک گام عقب‌نشینی نمی‌کند، اظهار کرد: مسئولان باید قدر مردم ایران را بدانند.

وی همچنین به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: اجازه حرمت‌شکنی در ماه مبارک رمضان نباید به افراد داده شود.

صدیق عربانی در پایان با محکوم کردن جنایت‌های هولناک مثلث شوم آمریکا، فرانسه و انگلیس در جهان، تصریح کرد: استکبار با تحریک رژیم صهیونیستی دست به کشتار بی‌رحمانه در کشورهای منطقه می‌زند.

انتهای پیام/84001/خ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول