اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک‌های مردمی

104 زندانی جرایم غیرعمد در استان البرز آزاد شدند

دادستان کرج از آزاد شدن 104 زندانی غیرعمد در استان البرز خبر داد و گفت: با کمک‌های مردمی طی چهار ماه اول امسال این تعداد زندانی جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

104 زندانی جرایم غیرعمد در استان البرز آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی فرهادی ظهر امروز در ستاد دیه استان البرز با تأکید بر این که کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌های ما محسوب می‌شود افزود: مردم نوعدوست و خیر استان البرز در قالب کمک‌های نقدی خود طی این مدت توانسته‌اند 104 نفر از زندانیان را به آغوش خانواده‌های خود بازگردانند و موجبات رضایتمندی خلق خدا را فراهم کنند که این مهم کار بسیار پسندیده‌ای است.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان نیز با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشن بزرگ گلریزان نیز در این استان برگزار می‌شود.

فرهادی هدف از برگزاری این جشن را آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان البرز عنوان کرد و اظهار داشت: براساس تجربیات سال‌های گذشته این گونه برنامه‌ها از استقبال بسیار خوبی برخوردار است که سالهای گذشته نیز شاهد این مهم بودیم.

وی افزود: امیدواریم امسال نیز مردم نوعدوست و خیر استان البرز نیز کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذارند و چشم‌های منتظری را از نگرانی دور کنند.

دادستان کرج خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته تعداد 500 زندانی غیربزهکار و غیرمجرم در استان البرز با کمک های خیران به آغوش جامعه و خانواده بازگشتند. این جشن با حضور جمعی از خیران روز جمعه چهار مرداد ماه ساعت 21 در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول