اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم گلریزان شهرستان نطنز صورت گرفت

جمع‌آوری یک میلیارد ریال کمک برای زندانیان نطنز

رییس دادگستری شهرستان نطنز گفت: در مراسم گلریزان شهر نطنز مبلغ یک میلیارد ریال کمک توسط خیرین جمع‌آوری و به زندانیان اهدا شد.

جمع‌آوری یک میلیارد ریال کمک برای زندانیان نطنز

محمد شیخ مقدم آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این مبلغ از طرف خیرین، معدن داران و کار آفرینان سطح شهرستان در مراسم گلریزان اهدا شده است.

وی در ادامه افزود: این مبلغ جهت آزادی زندانیان مالی غیر عمدی شامل تصادفات، حوادث ناشی از کار، مهریه و اقساط باقی‌مانده مطالبات که اهل شهرستان نطنز باشند، صرف می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان نطنز گفت: رویه دادگستری و ستاد دیه این گونه است که ابتدا با فرد شاکی مذاکره کرده تا مقداری از مبلغ مورد نظر را نادیده بگیرد و مابقی آن از طرف ستاد دیه به فرد شاکی پرداخت می‌شود.

شیخ مقدم ادامه داد: در اکثر موارد مبلغ دیه‌ای که جهت آزادی زندانی پرداخت می‌شود، شخص زندانی بعد از آزادی مبلغی که برای آزادی وی پرداخت شده بود را به صورت اقساط به ستاد دیه باز گردانده و مجددا پول جمع‌آوری شده و برای آزادی دیگر زندانیان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/63025/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول