اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

دغدغه اصلی منتخبان شوراها معضل حاشیه‌نشینی باشد

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اعضای شورای اسلامی شهرها باید بیش از هر زمان دیگر به رفع معضل حاشیه‌نشینی در اطراف شهرها بیندیشند.

دغدغه اصلی منتخبان شوراها معضل حاشیه‌نشینی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در نشست همه اعضای شورای اسلامی شهر استان کهگیلویه و بویراحمد که با فراخوان استاندار برگزار شد، گفت: شوراها باید قدر این سرمایه اجتماعی که متبلور در رأی آن‌ها بوده را به خوبی دانسته و آن را پاس بدارند.

وی عنوان کرد: توجه به زندگی مردم ضرورتی است که پیش از هر چیز منتخبان شوراها باید نسبت به آن واقف باشند تا بتوانند بر پایه آن برای زندگی شهری برنامه‌ریزی داشته باشند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی که اکنون شوراها باید نسبت به زندگی مردم در شهرها داشته باشند پدیده و معضل بزرگ حاشیه‌نشینی است که مشکلات عدیده‌ای برای آن‌ها و سایر شهروندان ایجاد می‌‌شود.

وی تصریح کرد: شهرها برای ماندگاری در بلندای تاریخ ساخته می‌شوند و نباید اجازه داد با برنامه‌ریزی نادرست چهره آن‌ها زشت شود.

زارعی خط‌بازی و سیاسی‌کاری را بزرگترین آفت کار شوراها دانست و گفت: رای مردم برای اصلاح امور بوده و این سرمایه اجتماعی را نباید در پای سیاسی‌کاری قربانی کرد.

وی این رای را بخشی از حماسه سیاسی مورد نظر رهبری دانست و گفت: شوراها می‌توانند در خلق حماسه اقتصادی هم اثرگذار باشند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی انتظار مردم از شوراها را تحرک‌پذیری دانست و گفت: باید با همت و تلاش همه، آن‌چه را که مطالبات قانونی مردم است، برآورده کنیم.

وی از منتخبان شوراها در استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با برنامه‌ریزی درست بهترین استفاده از منابع شود و در همین خصوص تصریح کرد: هر چند که منابع ناچیز است و کفاف همه کارها را نمی‌دهد اما از همین اندک هم باید استفاده بهینه برای خدمت به زندگی شهرنشینی مردم کرد.

زارعی با آرزوی توفیق برای اعضای شورای شهر در این استان خاطرنشان کرد: همه مسئول هستیم که از رأی و اعتماد مردم به بهترین وجه برای ساختن استان استفاده کنیم که بهترین راه آن روی آوردن به خرد جمعی است.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول