اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دور پنجم رقابت‏های فوتسال فیروزکوه

تکرار پیروزی‌‌های قهرمان لیگ برتر/ پیشکسوتان متوقف شدند

دور پنجم رقابت‏های فوتسال جام رمضان فیروزکوه با پیروزی تیم‏های میلاد و لاوین و توقف پیشکسوتان ادامه یافت.

تکرار پیروزی‌‌های قهرمان لیگ برتر/ پیشکسوتان متوقف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، دور پنجم این رقابت‏ها در استادیوم سرپوشیده شهدای فیروزکوه با انجام سه بازی و گذشتن 17 گل از خط دروازه‏ها ادامه یافت.

در بازی نخست و از گروه اول، تیم مدعی میعاد، قهرمان لیگ برتر فوتسال فیروزکوه با نتیجه قاطع هفت بر یک حریف خود، دوغ گدوک را در هم کوبید.

در بازی دوم از همین گروه، تیم‏های لاوین و املاک مروارید مقابل هم صف‏آرایی کردند که لاوین موفق شد با نتیجه پنج بر دو حریف خود را با شکست بدرقه کند.

در بازی سوم که از گروه دوم برگزار ‏شد، تیم‏های پیشکسوتان فیروزکوه و پیرایش عرشیا به مصاف یکدیگر رفتند که تلاش آنها در پایان وقت قانونی به تساوی یک بر یک انجامید.

در دور ششم این رقابت‏ها، تیم‏های مهاجر و مقاومت سپاه از گروه دوم، آفاق و آهک از گروه سوم و ماهان و دالاهو از گروه چهارم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رقابت‏های فوتسال جام رمضان فیروزکوه در سال 92 با عنوان یادواره شهدای شهرستان و با حضور 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‏شود که در پایان مرحله نخست، دو تیم برتر هر گروه جواز حضور در مرحله دوم رقابت‏ها را به دست خواهند آورد.

انتهای پیام/2568/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول