اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور

تیم شهید فرجی در سودای قهرمانی به سر می‌برد

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی امشب پیگیری می‌شود که تیم شهید فرجی در سودای قهرمانی به سر می‌برد.

تیم شهید فرجی در سودای قهرمانی به سر می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته هفدهم از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال شهید فرجی قزوین در حالی از ساعت 22:30 امشب در سالن یادگار امام الوند استان قزوین پذیرای تیم صدرنشین مقاومت البرز خواهد بود که بدون شک این دیدار برای بازیکنان این تیم حساس و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

تیم فوتسال شهید فرجی قزوین بدون شک در صورت پیروزی مقابل تیم مقاومت البرز و گرفتن کسب سه امتیاز می‌تواند به عنوان یکی از دو تیم برتر رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، جواز حضور در مرحله حذفی و پلی‌آف مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را به دست آورد.

البته شاگردان رضا زرخانلی نیم نگاهی هم به دیدار تیم‌های باروبن قزوین و کات شاهرود خواهند داشت، زیرا برتری بازیکنان باروبن مقابل میهمان شاهرودی خود کمک شایانی خواهد کرد تا بازیکنان این تیم بتوانند با تمرکز و آرامش خاطر بیشتری مقابل رقیب خود به میدان بروند.

تیم فوتسال شهید فرجی که نخستین فصل حضور خود را در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، در حال حاضر با به دست آوردن 11 پیروزی، سه تساوی و سه شکست و کسب 34 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد.

به طور حتم شاگردان زرخانلی در تیم شهید فرجی در این فصل از مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تا به حال عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا در واپسین روزهای لیگ بازی‌های خوب خود را با صعود به مرحله پلی‌آف و سپس رسیدن به جمع تیم‌های لیگ دسته اول جشن بگیرند.

تیم فوتسال مقاومت البرز جدی‌ترین رقیب تیم شهید فرجی در حال حاضر صدر جدول را در اختیار دارد و از چند هفته قبل صعود خود به دور حذفی این رقابت‌ها را قطعی کرده است.

به هر حال صعود تیم شهید فرجی به رقابت‌های لیگ دسته اول می‌تواند اتفاقی خوب برای فوتسال استان قلمداد شود، اتفاقی که می‌تواند در سال‌های آتی منجر به حضور یک تیم شایسته با حضور بازیکنان بومی در رقابت‌های لیگ برتر باشد.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول