اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمود لطفی در گفت‌وگو با فارس:

طلبم از راه ساری زیاد است/ 2 هفته آینده تکلیفم مشخص می‌شود

کاپیتان فصل گذشته تیم فوتسال لیگ برتری راه ساری با اعلام اینکه طلبم از این تیم زیاد است، گفت: طی دو هفته آینده تکلیفم در این تیم یا دیگر تیم‌های لیگ برتری مشخص می‌شود.

طلبم از راه ساری زیاد است/ 2 هفته آینده تکلیفم مشخص می‌شود

محمود لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: دو هفته آینده تکلیفم برای حضور در تیم فوتسال راه ساری یا تیم‌های دیگر لیگ برتری مشخص می‌شود.

وی افزود: مسئولان قول دادند وضعیت شغلی‌ام در شهرداری ساری مشخص شود، اگر این امر محقق شد به طور رایگان برای راه توپ می‌زنم و با این تیم می‌مانم.

لطفی اضافه کرد: اگر وضعیت کارم در شهرداری نامشخص بماند ابتدا مدتی به استراحت می‌پردازم و بعد به زندگی روزمره‌ام مشغول می‌شوم.

این فوتسالیست نام‌آشنای کشورمان که 13 سال در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حاضر است، گفت: در مدت 13 سالی که در لیگ برتر هستم تنها برای تیم راه ساری توپ زدم و به تیم دیگری نرفتم.

کاپیتان فصل گذشته تیم فوتسال لیگ برتری راه ساری با اعلام اینکه طی دو هفته اخیر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردم، اذعان داشت: حتی برای برطرف کردن آنها مجبور شدم منزلم را بفروشم.

وی در مورد طلبکاری‌های خود از باشگاه راه یادآور شد: از راه ساری طلب زیاد دارم و در فصل گذشته نیز زیر 10 میلیون تومان از قرار دادم به من پرداخت شد.

به گزارش فارس، لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بنا به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال از 15 شهریور ماه امسال آغاز شود.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول