اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

آثار شهدای نیر در قالب موزه شهدا گرد‌آوری می‌شود

فرماندار شهرستان نیر از گرد‌آوری آثار شهدای این شهرستان در قالب موزه شهدا خبر داد.

آثار شهدای نیر در قالب موزه شهدا گرد‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میرفخر‌الدین زاهد صبح امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان نیر اظهار داشت: دستاورد انقلاب اسلامی به ویژه در جنگ هشت ساله دیباچه عزت، افتخار و شرف این ملت بوده، به طوری که ملت مسلمان ایران در دوران هشت ساله خود نمایشی عظیم از ایثار و از خودگذشتگی را به معرض دید گذاشتند تا همه بدانند سرمایه اصلی این انقلاب معنویت همراه با اعتقادات صادقانه است.

وی خاطرنشان کرد:‌ جوانان بی‌ادعای این سرزمین در جنگ هشت ساله فرهنگ ارزشی و مکتبی اصیل و آرمان گمشده ملت‌ها را به معنای واقعی در معرض نمایش قرار دادند و با گذشت بی‌نظیر حماسه و راهی را خلق کردند که برای همیشه ماندگار و جاودانه است.

فرماندار شهرستان نیر با بیان اینکه در سایه تفکر بسیجی و فرمان‌های بی‌بدیل بنیانگذار کبیر انقلاب جوانان این سرزمین فاتح جنگ هشت ساله و دفاع تمام عیار با غرب و شرق بودند، یادآور شد: دستاورد این جنگ هشت ساله امروز ساری و جاری شدن فرهنگ ایثار و شهادتی است که این انقلاب را بیمه کرده و از چشم بدخواهان در امان نگه داشته است.

زاهد گفت: یکی از راه‌های ترویج این فرهنگ اصیل شناساندن و معرفی پیام و گفتار شهدا است که در قالب وصایای شهدا و ایثارگران بروز و ظهوری جدی پیدا کرده است.

این مسئول بیان داشت: مسئولان تمام ادارات باید برای تحقق این فرهنگ اصیل تلاش کنند تا زمینه برای حرکت‌های بنیادین و انقلابی به وجود آید.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان نیر همچنین به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا اشاره کرد و خواستار برگزاری یادواره‌های فصلی شهدا و محلی و منطقه‌ای شد.

زاهد همچنین از گردآوری آثار شهدا در قالب موزه شهدا خبر داد و تصریح کرد: آثار شهدای این شهرستان در موزه برپا شده نگهداری و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/62003/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول