اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کرمان:

حوزه هنری کرمان 2 کتاب دفاع مقدسی منتشر می‌کند

رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: حوزه هنری استان کرمان دو کتاب در حوزه دفاع مقدس منتشر می‌کند.

حوزه هنری کرمان 2 کتاب دفاع مقدسی منتشر می‌کند

عباس سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کتاب‌های «برای دخترم ترلان» و «من هم گریه کردم» در حوزه ادبیات پایداری از سوی حوزه هنری استان کرمان منتشر می‌شود.

وی افزود: «برای دخترم ترلان» تازه‌ترین اثر زیر چاپ دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری استان کرمان است که توسط عباس افضلی‌ننیز فرزند سردار شهید محمد افضلی‌ننیز به رشته تحریر درآمده و به همت حوزه هنری کرمان منتشر می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان کرمان خاطر نشان کرد: در این مجموعه خاطراتی از شهید محمد افضلی‌ننیز روایت می‌شود و انتشارات سوره مهر آن را در قطع رقعی و با شمارگان سه هزار نسخه منتشر و در یادواره سردار شهید محمد افضلی رونمایی و توزیع می‌کند.

سالاری ادامه داد: کتاب «من هم گریه کردم» تالیف عباس میرزایی از دیگر آثار دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری استان کرمان مجوز انتشار دریافت کرده و آماده چاپ است.

وی عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان نمایشگاهی از آثار خانه تذهیب حوزه هنری کرمان در نگارخانه مهر برپا شد.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: در این نمایشگاه 14 اثر از راحله سالاری، عارفه روحانی، راضیه رضوی، زهرا مکاریان و نینا عبداللهی که از اعضای خانه تذهیب حوزه هنری کرمان هستند به نمایش گذاشته شده است و تا 6 مردادماه سال‌جاری ادامه دارد.

سالاری افزود: علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه مذکور می‌توانند به نشانی کرمان، خیابان امام خمینی (ره)، کوچه شماره هشت، نگارخانه مهر مراجعه کنند و ساعات بازدید همه‌روزه به غیر از پنج‌شنبه از 9 صبح تا 12 و 16 تا 18 عصر است.

انتهای پیام/80019/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول