اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز انتقال خون شوشتر:

خونگیری در ماه رمضان در شوشتر تا نیمه شب انجام می‌شود

رئیس مرکز انتقال خون شوشتر گفت: خونگیری در ماه مبارک رمضان در مرکز انتقال خون تا نیمه‌های شب ادامه دارد.

خونگیری در ماه رمضان در شوشتر تا نیمه شب انجام می‌شود

شهرام شیرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان ساعات خونگیری علاوه بر ساعات اداری در ساعات پیش از افطار نیز ادامه دارد و از مراجعه‌کنندگان خون خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه ساعات خونگیری به عموم مردم اعلام شده است، افزود: در شهرستان شوشتر از ساعت 21 تا 23:30 دقیقه خونگیری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افت محسوس اهدای خون در این روزها اتفاقی عادی است، گفت: به دلیل گرمی هوا و روزه‌دار بودن مردم در روزهای نخست ماه رمضان به صورت اتفاقی عادی با کاهش اهدای خون مواجه هستیم و سپس در روزهای آینده و لیالی قدر این افت محسوس با حضور چشمگیر مردم جبران می‌شود.

شیرخانی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی مردم بهتر است در ساعات پس از افطار خون اهدا کنند، افزود: فرد اهدا کننده نباید با گرسنگی و کم‌آبی بدن مواجه شود و در هنگام اهدای خون باید اصطلاحا سیر باشد.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی وضعیت برای اهدای خون در ساعات اداری و پس از افطار فراهم است و مشکل خاصی وجود ندارد و منتظر حضور مردم در این روزهای ماه مبارک رمضان هستیم.

انتهای پیام/72006/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول