اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راه و شهرسازی سربیشه:

87 درصد راه‌های روستایی سربیشه آسفالت است

سرپرست اداره راه و شهرسازی سربیشه گفت: میزان 87 درصد از راه‌های روستایی سربیشه آسفالت و مناسب شده است.

87 درصد راه‌های روستایی سربیشه آسفالت است

سعید سارانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نقاط حادثه‌خیزی در ارتباط با راه‌های روستایی شهرستان سربیشه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در نقاطی که حوادثی رخ می‌دهد،‌ نتیجه بی‌احتیاطی رانندگان است، ادامه داد: عامل اصلی ایجاد حوادث خطای انسانی است.

نصب علائم سبب کاهش خسارات است

سرپرست اداره راه و شهرسازی سربیشه افزود: با اجرای باند دوم محور بیرجند، سربیشه، نهبندان و ساماندهی تقاطع‌های هم‌سطح و بهسازی محور سربیشه و بازارچه‌‌ مرزی ماهیرود بسیاری از این نقاط حذف می‌شود.

سارانی با بیان اینکه نصب علائم هشدار دهنده در راه‌ها امری ضروری برای کاهش تصادفات است، اذعان داشت: علائم مورد نیاز در محورهای اصلی و فرعی سربیشه تهیه و نصب شده است.

وی از ضرورت، نیاز و اولویت نصب علائم ضروری و هشدار دهنده این علائم در راه‌های روستایی سربیشه خبر داد و یادآور شد: در راستای نیاز به این علائم برای کاهش تصادفات این علائم نصب شده است.

وجود 124 روستای بالای 20 خانوار در سربیشه

سرپرست اداره راه و شهرسازی سربیشه تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار کافی تعمیر، تعویض و تکمیل علائم مورد نیاز راه‌های این شهرستان توسط اداره راه و شهرسازی انجام می‌شود.

سارانی با بیان اینکه در سربیشه 124 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد، متذکر شد: از این تعداد 94 روستا از راه آسفالته مناسب برخوردار هستند.

این مسئول با اشاره به روستاهای فاقد راه آسفالته اضافه کرد: تعداد 30 روستای بالای 20 خانوار در این شهرستان فاقد راه آسفالته هستند.

نیاز به اعتبار برای ایجاد راه آسفالته روستایی

سرپرست اداره راه و شهرسازی سربیشه با بیان اینکه سربیشه یکی از محروم‌ترین شهرستان‌های خراسان جنوبی از نظر برخورداری از راه‌های مناسب روستایی است، متذکر شد: میزان برخورداری روستاهای بالای 20 خانوار سربیشه از راه‌های آسفالته و مناسب 87 درصد است.

وی در پایان اذعان داشت: برای برخورداری این شهرستان از راه‌های آسفالته و مناسب و رسیدن به میانگین استانی و کشوری باید اعتبارات ویژه‌ای به این امر اختصاص داده شود.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول