اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جبهه خلق برای آزادی فلسطین: ازسرگیری مذاکرات سازش «خودکشی سیاسی» است

جبهه خلق برای آزادی فلسطین مخالفت خود را با ازسرگیری مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی بر اساس طرح و ایده وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین: ازسرگیری مذاکرات سازش «خودکشی سیاسی» است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، جبهه خلق برای آزادی فلسطین ضمن مخالفت با بازگشت مجدد به مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد که این مذاکرات به دور از چارچوب سازمان ملل و قطعنامه‌های آن به منزله خودکشی سیاسی است.

در بیانیه جبهه خلق آمده است که بازگشت به مذاکرات سازش، دست رژیم اشغالگر و دولت افراطی آن را برای ارتکاب جرایم علیه فلسطینیان، سرزمین و مقدسان آن، باز می‌‌گذارد.

جبهه مذکور از رهبران فلسطینی خواست تا به سازمان‌هایی بین‌المللی از جمله دادگاه کیفری بین‌المللی و توافقنامه‌های ژنو بپیوندند و حقوق فلسطینیان را تباه نکنند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین همچنین تصریح کرد که به تعویق انداختن اجرای توافقنامه آشتی و منتظر ماندن برای تحقق ثبات اوضاع، خسارت‌های زیادی را به همه وارد کرده است در حالی که موضع یکپارچه فلسطینیان همواره اساس ثبات، وحدت و همبستگی علیه رژیم اشغالگر و طرح‌های خصمانه آن علیه ملت و امت ما بوده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول