اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

یکی از اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در گفت‌وگو با فارس:

تشکیل کمیته‌ای متشکل از نمایندگان گروه‌های فلسطینی برای بررسی طرح کری

یکی از اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین از تشکیل کمیته‌ای متشکل از نمایندگان گروه‌های فلسطینی برای بررسی هرچه بیشتر طرح «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در خصوص از سر گیری روند سازش بین دو طرف فلسطینی و اسرائیلی خبر داد.

تشکیل کمیته‌ای متشکل از نمایندگان گروه‌های فلسطینی برای بررسی طرح کری

«ابو یوسف»، یکی از اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رام الله گفت، در راستای عدم شفافیت موضع رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در قبال شهرک‌ سازی صهیونیستی و آزادی اسرای فلسطینی در بند این رژیم و به رسمیت شناختن دولت – کشور فلسطینی در مرزهای 1976 بسیاری از گردان‌ها و گروه‌های فلسطینی به از سرگیری مذاکرات سازش بدبین هستند.

ابو یوسف در ادامه افزود: بحث و مناقشه طرح «جان کری»، وزیر خارجه آمریکا مهمترین موضوع مورد بحث در نشست اخیر سران و رهبران فلسطینی بود که در رام الله، مقر تشکیلات خود گردان فلسطینی تشکیل شد.

وی گفت: گروه‌ها و گردان‌های فلسطینی در راستای عدم شفافیت و وضوح طرح کری در عدم موافقت رژیم صهیونیستی با به رسمیت شناختن دولت – کشور فلسطینی در محدوده مرزهای 1967 به عنوان پایه و اساس روند سازش و مذاکرات صلح و رد توقف شهرک سازی و آزادی اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی از سوی تل‌آویو به سمت رد طرح کری سوق پیدا کرده‌اند.

ابو یوسف توضیح داد که فضای جلسه اخیر گروه‌ها و گردان‌های فلسطینی برگزار شده در رام الله که 3 ساعت طول کشید، سرشار از بدبینی و عدم موافقت با از سرگیری روند سازش با طرف اسرائیلی و اعتماد به این رژیم بود، به گونه‌ای که اعضای شرکت کننده در این نشست بر ادامه روند سابق با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

این عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین تاکید کرد که در این جلسه تصمیم گرفته شد، کمیته‌ای تشکیل شود که در آن نمایندگان گروه‌ها و گردان‌های فلسطینی طرح جان کری را به دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

ابو یوسف افزود: رهبران فلسطینی انتظار ندارند که جناح راست تندرو اسرائیلی گامی در راه تشکیل دولت – کشور مستقل فلسطینی بردارد.

این عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین تاکید کرد که به نظر من مذاکراتی که در آن شفافیت وجود نداشته باشد، هیچ‌گاه مورد قبول و پذیرش فلسطینیان نخواهد بود.

ابو یوسف گفت: تنها گزینه مورد انتخاب رهبران فلسطینی روی بردن به سازمان ملل متحد و امضای توافقنامه‌های ژنو و فعال سازی ادات و ابراز موجود در عرصه بین المللی علیه این اقدامات رژیم صهیونیستی و تحریم مذاکره با طرف اسرائیلی است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول