اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با ماه مبارک رمضان

دارالقرآن سپاه شاهرود راه‌اندازی شد

دارالقرآن بسیج سپاه ناحیه شاهرود هم‏زمان با ماه مبارک رمضان راه‌اندازی شد.

دارالقرآن سپاه شاهرود راه‌اندازی شد

رئیس دارالقرآن بسیج سپاه شاهرود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان درباره نحوه فعالیت این مرکز اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه جدید سازمان بسیج مستضعفین، دارالقرآن بسیج زیر نظر واحد تربیت و آموزش بسیج «شجره طیبه صالحین» نواحی راه‌اندازی شده است.

علی احمدی افزود: با توجه به ماه مبارک رمضان، دارالقرآن بسیج سپاه شاهرود فعالیت خود را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: از این پس، متولی کار قرآنی بسیج در سپاه، تربیت و آموزش بسیج خواهد بود و تمام برنامه‌های قرآنی بسیج در دارالقرآن‌های نواحی پیگیری می‌شود.

رئیس دارالقرآن بسیج سپاه شاهرود با بیان این‏که این کار در ماه مبارک رمضان کلید خورده است، افزود: در تلاش هستیم تا همه هیئت‌های قرآنی پایگاه‌های بسیج را شناسایی و تلاش کنیم تا با برنامه‌ریزی مدون در طول سال از این هیئت‌ها استفاده شود.

احمدی بیان کرد: رمضان، ماه بهار قرآن است و حلقه‌های صالحین پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات و اقشار مختلف بسیج، جلسات قرآن جزء‏خوانی خود را در محل پایگاه‏ ها و مساجد و منازل اعضا برپا کرده‏اند و این یک حرکت بزرگ قرآنی است که باید از آن به نحوه شایسته‏ ای در ترویج فرهنگ ناب اسلامی قرآنی استفاده کنیم.

رئیس دارالقرآن بسیج سپاه شاهرود با دعوت از همه صاحب‌نظران و متولیان امر قرآنی برای کمک به دارالقرآن بسیج اظهار کرد: ما از همه دعوت می‌کنیم تا در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه به ویژه بسیج، ما را همیاری و کمک کنند.

انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول