اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌جمهور در زنجان:

موفقیت‌های دولت‌های نهم و دهم مرهون همدلی است

رئیس‌جمهور با اشاره به چند برابر بودن کارهای انجام شده در طول عمر دو دولت نهم و دهم گفت: موفقیت‌های این دولت‌ها ناشی از همدلی اعضای آن است.

موفقیت‌های دولت‌های نهم و دهم مرهون همدلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در شورای اداری استان زنجان، زنجان را دیار سرافرازی و همدلی دانست و اظهار داشت: مردم این دیار در طول تاریخ با عشق به پیامبر و آل او عشق به همه خوبی‌ها بوده‌اند.

وی تصریح کرد: مردم استان زنجان با عشق و تبعیت از خوبی‌ها از موجودیت، عزت و استقلال ایران اسلامی دفاع کردند.

رئیس‌جمهور به نقش مهم مردم استان زنجان در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تاریخ این استان سرشار از افتخارآفرینی بوده و در دوران انقلاب هم پیشگام بوده‌اند.

وی به پیشتازی مردم استان زنجان در عرصه عمران و آبادانی اشاره و از حضور مجدد خود در استان زنجان ابراز خوشحالی و رضایت کرد.

احمدی‌نژاد به پروژه‌های افتتاح شده در سفر خود به استان زنجان اشاره و اضافه کرد: سد تالوار با توان آبگیری 500 میلیون متر مکعبی با 163 میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.

وی با ابراز رضایت از احداث بیمارستان ایجرود تصریح کرد: در سفر قبلی خود این منطقه را از نزدیک دیده بود و احداث این بنا در آن منطقه بیانگر کارهای عمرانی انجام شده است.

رئیس‌جمهور جذب سرمایه خارجی را مهم‌ترین ویژگی پروژه‌ پارس حیات دانست و ادامه داد: با راه‌اندازی این پروژه ضمن جذب سرمایه، بیش از یک‌هزار نفر مشغول به کار می‌شوند.

وی سرعت رشد استان زنجان را قابل توجه دانست و اضافه کرد: این سرعت رشد باید در همه ابعاد حفظ شود.

احمدی‌نژاد با اشاره به چند برابر بودن کارهای انجام شده در طول عمر دو دولت نهم و دهم گفت: موفقیت‌های این دولت‌ها ناشی از همدلی اعضای آن است.

وی با بیان اینکه برکت در کارهای جمعی به وجود می‌آید، افزود: کارها زمانی برکت پیدا می‌کند که جمعی به دنبال کار برای خدا باشند.

رئیس‌جمهور به ظرفیت‌های ثروت در ایران اشاره و تصریح کرد: ثروت‌های موجود در کویر ایران شناسایی شده و سرمایه‌گذاران زیادی به این منطقه جذب شده‌اند.

وی تاکید کرد: مردم ایران با انقلاب و حاکمیت جمهوری اسلامی برای استقرار حاکمیت منجی عالم حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/73004/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول