اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ضیافت سیمای مرکز کرمان همراه با ایثارگران

سیمای مرکز کرمان در برنامه «ضیافت» به مدت 3 شب میزبان ایثارگران است.

ضیافت سیمای مرکز کرمان همراه با ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیمای مرکز کرمان در برنامه «ضیافت» به مدت سه شب میزبان خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

برنامه 60 دقیقه‌ای «ضیافت» به صورت زنده از سیمای مرکز کرمان از ساعت 19 و 40 دقیقه تا 20 و 40 دقیقه پخش می‌شود و خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران به مدت سه شب مهمان این برنامه هستند.

از جمله بخش‌های این برنامه صحبت‌های سخنرانان کشوری، کلیپ‌های تصویری، تواشیح، مسابقه ویژه مهمانان و مسابقه پیامکی، اذان و مناجات و نماز است.

علی عسکری تهیه‌کننده، محمد فتاحی مدیر برنامه، غلامعلی برهانی تدوینگر، علیرضا نجیب‌زاده نورپرداز و وحید یوسف‌زاده و عماد محمدی مجریان برنامه «ضیافت» هستند.

کرمانی‌ها با صدای «میدان» ورزش می‌کنند

«میدان» عنوان برنامه ورزشی در صدای مرکز کرمان است که به مدت 15 دقیقه هر روز از ساعت 16 و 15 دقیقه تا 16 و 30 دقیقه و تکرار آن از ساعت 6 و 35 دقیقه تا 6 و 50 دقیقه صبح روز بعد از این شبکه پخش می‌شود.

این برنامه با رویکرد ورزشی و با بخش‌های گوناگون از جمله مطالبی در مورد تغذیه ورزشکاران، آشنایی با ورزش‌های مختلف، اتفاقات روز ورزشی استان، معرفی ورزشکاران و پرداختن به مشکلات ورزشی استان کرمان تهیه و پخش می‌شود.

تهیه‌کننده، نویسنده، گوینده و صدابردار این برنامه وحید یوسف‌زاده و گزارشگران برنامه «میدان» محمدعلی بمی‌نژاد، مرتضی دامغانی و صدیقه پورشیخعلی هستند.

انتهای پیام/2446/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول