اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‏دهد

ضیافت سیمای سمنان در ماه ضیافت‏الله

صدا و سیمای مرکز سمنان در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‏های متعددی را تهیه و پخش می‏کند.

ضیافت سیمای سمنان در ماه ضیافت‏الله

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، شبکه استانی سیمای سمنان در ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه‏هایی، هم‏استانی‏های خداجو را به ضیافت الهی دعوت می‏کند.

«لحظه‏های استجابت» ویژه برنامه افطاری این شبکه است که در این ماه هر روز از ساعت 19:45 به مدت یک ساعت از مسجد امام سمنان به صورت زنده پخش خواهد شد.

از آیتم‏های این ویژه برنامه، پاسخ به سئوالات شرعی بینندگان توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، دعوت از افراد برجسته علمی، مذهبی، فرهنگی و ...، بیان فعالیت‏های کمیته امداد امام خمینی، بحث کارشناسی و آواهای مذهبی است.

لحظه‏های استجابت به تهیه‏کنندگی محمدتقی سید و کارگردانی سید مصطفی حسینی‏مقدم تهیه خواهد شد.

«رایحه وصل»؛ میهمان سحرگاهی خانه‏ها

همچنین مخاطبان هم‏استانی هر روز در سحرگاهان ماه ضیافت الهی می‏توانند بیننده برنامه «رایحه وصل» از شبکه استانی سیمای مرکز سمنان باشند که با بحث کارشناسی، شرح خطبه‏های همام نهج‏البلاغه، سخن بزرگان، ادعیه و مناجات به تهیه‏کنندگی محمدرضا ولی‏نژادکشتلی و کارگردانی محسن زندخانه تقدیم حضور آنان خواهد شد.

از دیگر برنامه‏های شبکه استانی سیما در ماه مبارک رمضان، پخش روزانه یک جزء قرآن کریم به صورت زنده از شهرهای مختلف استان از جمله سمنان، دامغان و مهدیشهر از ساعت 14:15 به مدت 70 دقیقه است.

همچنین به منظور ترویج فرهنگ نماز، محسن زندخانه کارگردان سیمای این مرکز اقدام به تهیه و تولید نمازهای جماعت مغرب و عشاء و صبح در مساجد استان سمنان کرده که در ایام ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

«زلال وحی»؛ برنامه‏ای تفسیری

بنا بر این گزارش، «زلال وحی» عنوان ویژه برنامه دیگری است که در 30 قسمت 20 دقیقه‏ای به تهیه‏کنندگی زین‏العابدین دیانی برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان آماده می‏‏شود.

این برنامه شامل تفسیر سوره مؤمنون و حمد است که توسط حجت‏الاسلام بارانی، امام جمعه مهدیشهر در دارالقرآن این شهر انجام می‏شود.

همچنین در ایام شهادت ماه مبارک رمضان و سایر روزهای شهادت معصومین ویژه برنامه‏های ترکیبی و نمایشی «به خوبی دعوتیم» از سیما پخش خواهد شد.

این برنامه که به تهیه‏کنندگی احمد خراسانی و کارگردانی حسین سنگسری در 18 قسمت 50 دقیقه‏ای ساخته می‏شود، دارای آیتم‏های متنوعی شامل کوله‏باری از غزل، راه امروز، نی و نما، عاشقانه‏ها، هم‏سرایی، کارشناس و نمایش است.

مخاطبان هم‏استانی می‏توانند نظرات و پیشنهادات خود را درباره این برنامه‏ها با شماره تلفن 4444002 در میان بگذارند و یا پیام خود به 30000615 ارسال کنند.

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول