اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

شبکه‌های خبر و دوم سیما در جیرفت قطعی دارد/ باید شکرگزار نعمت ولایت باشیم

امام جمعه جیرفت گفت: مدتی است که شبکه دوم سیما و شبکه خبر در جیرفت قطعی دارد و به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان باید به جای ترمیم شبکه‌ها و سیستم‌های قدیمی شبکه و سیستم دیجیتال راه‌اندازی و استفاده شود.

شبکه‌های خبر و دوم سیما در جیرفت قطعی دارد/ باید شکرگزار نعمت ولایت باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، اظهار داشت: باید با روزه ‌گرفتن در اواخر ماه شعبان به استقبال ماه مبارک رمضان برویم.

وی افزود: کسانی که نمی‌توانند روزه بگیرند باید در انظار مردم امساک کنند و روزه‌خواری نکنند و باید در این زمینه امر به معروف و نهی از منکر انجام شود.

عسکری تصریح کرد: مدتی است که شبکه دوم سیما و شبکه خبر در جیرفت قطعی دارد و به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان باید به جای ترمیم شبکه‌ها و سیستم‌های قدیمی شبکه و سیستم دیجیتال راه‌اندازی و استفاده شود تا به شکل بهتری از کمیت و کیفیت شبکه‌های صدا و سیما بهره‌ گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده مجوز حوزه علمیه سفیران هدایت گرفته شده و ثبت‌نام آن از روز شنبه 15 تیر ماه جاری آغاز می‌شود که علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از شرایط و محل ثبت‌نام به حوزه علمیه امام صادق (ع) مراجعه کنند.

عسکری بیان داشت: با توجه به اینکه در دوره زمانی پرداخت مالیات هستیم لازم است تا افراد واجد شرایط برای محاسبه و پرداخت مالیات خود به موقع اقدام کنند و مسئولان مربوطه هم رعایت حقوق مردم را کنند تا حق کسی ضایع نشود.

وی با اشاره به حوادث کشور مصر عنوان کرد: کشور مصر به دلیل عدم وجود رهبر با چنین مشکلاتی مواجه است و ما باید شکرگزار خداوند بزرگ برای اعطای نعمت رهبری و ولایت فقیه باشیم.

انتهای پیام/2655/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول