اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

رقیبان روحانی نجابت به خرج دادند / نقش برجسته صدا و سیما در خلق حماسه

امام جمعه موقت یاسوج گفت: پیام تبریک و آمادگی همکاری که رقیبان رئیس‌جمهور منتخب نسبت به وی داشتند از نوع نجابت بود.

رقیبان روحانی نجابت به خرج دادند / نقش برجسته صدا و سیما در خلق حماسه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دوباره اعیاد شعبانیه اظهار کرد: حکومت امام عصر در هنگام ظهور از نوع حکومت صالحان بر روی زمین است که تا پیش از آن وجود نداشته است.

خطیب جمعه موقت یاسوج در ادامه گفت: با روی کار آمدن حکومت آخرالزمانی ائمه، عدل و داد در همه جای جهان گسترانیده می‌شود و دیگر از ظلم و بی‌قانونی خبری نیست.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر افزود: این حکومت جهانی همه جای دنیا را فرا می‌گیرد و دیگر پس از این حکومت کسی نمی‌تواند ادعای حکومت بر مردم را کند.

امام جمعه موقت یاسوج در بخش دیگری از خطبه اول نماز عبادی سیاسی این هفته تصریح کرد: انسان‌ها و حاکمان در این دوره به خوبی می‌فهمند که چه نقاط ضعفی داشته‌اند و به همه مشکلاتی که در جهان به وجود آورده پی خواهند برد.

وی عدالت‌گستری را نیازمند روحیه عدالت‌پذیری دانست و گفت: البته تا هنگامی که عدالت‌پذیری در جامعه انسانی حکمفرما نشده باشد این اتفاق روی نخواهد داد چرا که افکار عمومی همه باید تسلیم این امر باشد.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر در خطبه دوم نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان همه مناسبت‌های هفته‌ای که گذشت با تسلیت روز هفتم تیر و با یادآوری خاطره ششم تیرماه سال 60 اظهار کرد: در روز ششم تیرماه مشیت و اراده الهی به کمک مردم ایران و به عبارتی جهان اسلام آمد.

وی ترور نافرجام مقام معظم رهبری در آن تاریخ را مشیت الهی دانست و گفت: امروز بزرگترین مرد عالم اسلام و تشیع بر قلوب مسلمین جهان حکومت می‌کند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج با بیان بزرگی و عظمت شخصیت شهید آیت‌الله دکتر بهشتی عنوان کرد: همان‌گونه که رهبری انقلاب تعبیری زیبا بیان کرده‌اند شهید بهشتی سنگ آسیاب گران انقلاب بود.

حسینی‌صدر تصریح کرد: بهشتی از محوری‌ترین شخصیت‌های نظام اسلامی بود که بسیاری از پایه‌ها و ارکان این نظام را با درایت و تدبیری که داشت پی‌ریزی کرد.

این خطیب نماز جمعه در کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته قوه قضاییه تصریح کرد: قوه قضاییه امروز امین مردم بوده و به همه بدون هیچ تفاوتی خدمت می‌کند.

وی در بخش پایانی خطبه دوم با ذکر بزرگی انتخابات و کرنشی که دشمنان در برابر رأی و اراده ملت ایران داشتند، افزود: هر چه مستکبران برای ملت و نظام اسلامی فتنه و توطئه تدارک دیده بودند نقش بر آب شد.

حسینی‌صدر با قدردانی از نامزدهای رقیب رئیس‌جمهور منتخب که با ارسال پیام نجابت به خرج دادند، تصریح کرد: رقیبان رئیس‌جمهور منتخب الحق‌ و الانصاف اخلاق سیاسی خود را به منصه ظهور گذاشتند.

خطیب موقت جمعه شهر یاسوج ادامه داد: باید از نقش برجسته صدا و سیما هم در این حماسه و خلق آن تشکر ویژه کرد که رویکردی عادلانه داشتند و توانستند همراه با مردم و مسئولان کاری بزرگ انجام دهند.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول