اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

بی‌بندوباری موجب افزایش طلاق‌ها شده است

امام جمعه بافت گفت: آمار طلاق بالا رفته، زیرا بی‌بندوباری عادی شده است.

بی‌بندوباری موجب افزایش طلاق‌ها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه این شهر اظهار داشت: خمس مال انسان را پاک می‌کند و سبب افزایش روزی می‌شود.

وی با اشاره به گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) افزود: حضرت خدیجه (س) یار و غمخوار پیامبر اکرم (ص) بودند تا جایی که رسول خدا (ص) هر زمان که بیرون از خانه می‌رفتند، خدیجه (س) را یاد می‌کردند.

امام جمعه زرند بیان داشت: درگذشت پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع) حاج اسماعیل علی‌حسینی ملقب به حاجی روضه‌خوان در شهرستان بافت دل همگان را به درد آورد، زیرا بیشتر روضه‌ها در این شهرستان را وی قرائت می‌کرد و با وجود نابینایی مؤذن نماز جمعه هم بود.

ابراهیمی بیان داشت: روند ساخت مصلای شهرستان بافت خیلی خوب بوده و در مراحل ریزه‌کاری است و از خیران می‌خواهم تا به ما کمک کرده و این مصلا که یک آبرو برای شهرستان است را کامل کنیم و دیگر مشکل کمبود مکان برای نماز جمعه نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه تمام پیامبران الهی مصرف مواد مست‌کننده را منع کردند، تصریح کرد: مشروبات الکلی معضل بزرگی برای جوانان ما است و این را بدانید که صهیونیسم مشروبی را که فقط دو روز از تاریخ تولیدش گذشته بیمه کرده و به ایران وارد می‌کند.

ابراهیمی با بیان اینکه در شهرستان بافت جرم زیاد نیست و ما در شهری امن زندگی می‌کنیم، گفت: باید بدانیم که دشمن بیرون از جامعه ما تلاش می‌کند و آنها از توزیع‌کنندگان مشروبات در کشور در ابتدا پولی نمی‌گیرند و مشروبات را اگر هم که پلیس بگیرد، بیمه می‌کنند و به توزیع‌کننده این ایراد وارد نیست که چرا پلیس اجناس را گرفته است.

وی اذعان داشت: تمام افرادی که در نماز جمعه شرکت می‌کنند و چیزهایی می‌دانند که به نفع جوانان ما است، باید منتقل کنند، زیرا که جنگ با ما در تبلیغات و در قبول عقایدشان به ما است.

ابراهیمی عنوان کرد: مواد مست‌کننده به خاطر این حرام هستند که عقل، احساسات، عاطفه و ... را از انسان می‌گیرد و ممکن است کار را به جایی برساند که مصرف‌کننده به محارم خودش هم تجاوز کند و حرمت‌ها را بشکند.

وی افزود: شرکت در عروسی که در آن مشروب داده شده است، جایز نیست و در روایات آمده است که به مشروب‌خور نباید دست داد، سلام کرد و حتی در تشییع جنازه مشروب‌خور نباید شرکت کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: چند چیز منفی دست ‌به ‌دست هم می‌دهند و یک جامعه را به خطر می‌اندازند، آمار طلاق بالا رفته، زیرا بی‌بندوباری عادی شده است، لذا وظیفه انسان‌های آگاه در این جا بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران سراسر نور بود، خاطر نشان کرد: انقلاب مصر شکست خورد و این هم به دلیل تنگ‌نظری آنها در امور کشور بود.

ابراهیمی بیان کرد: مصر اگر به جای اینکه با آمریکا و عربستان ارتباط برقرار کند با ایران ارتباط برقرار می‌کرد، خیلی به نفعش می‌شد و الان روی پای خودش ایستاده بود.

وی اذعان داشت: مصر از جایی که به آن مطمئن بود، ضربه خورد و این هم نشان‌دهنده آن است که آمریکا نه با ایران، نه با مصر بلکه فقط با اسلام مخالف است و این عظمت ما را بیشتر می‌کند.

امام جمعه بافت عنوان کرد: نقص برخی از کشورها مانند افغانستان نداشتن رهبر است، رهبری چون رهبر ما که نایب امام زمان (عج) است، ذریه پیامبر، دانا، حکیم و شجاع در هیچ کجای جهان یافت نمی‌شود و ما از این بابت خوشحال هستیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که داناترین فرد آن را رهبری می‌کند.

ابراهیمی اذعان داشت: جهان در حال حرکت به سوی نور است، شیعه علی (ع) سربلند است و همیشه می‌ماند و ما تا جایی پیش می‌رویم که پرچم جمهوری اسلامی ایران را به دست حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) می‌دهیم.

انتهای پیام/80024/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول