اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بهزیستی کشور خبر داد

فعالیت 198 مرکز کاهش طلاق در کشور / توزیع بسته‌های آموزشی در مهدهای کودک کشور

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از فعالیت 198 مرکز کاهش طلاق در کشور خبر داد.

فعالیت 198 مرکز کاهش طلاق در کشور / توزیع بسته‌های آموزشی در مهدهای کودک کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد نفریه ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، اظهار کرد: امور اجتماعی بهزیستی کشور در سه دفتر توانمند سازی خانواده و زنان، امور کودک و نوجوانان و دفتر آسیب ‌اجتماعی فعالیت می‌کند.

وی از توزیع یکپارچه چهار بسته آموزشی در مهدهای کودک سراسر کشور خبر داد و گفت: چهار بسته آموزشی در سال گذشته به چاپ رسید و از مهرماه سال جاری به صورت هماهنگ در تمام مهدهای کشور توزیع و آموزش داده خواهد شد.

نفریه افزود: آموزش مهارت زندگی، آموزش مفاهیم دینی، بسته 10 جلدی مفاهیم اعتقادی و بسته 11 جلدی رشد و تکامل محتویات این چهار بسته آموزشی را تشکیل می‌دهند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های آموزشی در روستا مهدها برعهده بهزیستی است ابراز داشت: مهدهای کودک شهری باید خودشان این بسته‌ها را خریداری کنند و در سال گذشته 200 میلیون تومان کتاب خریداری شد.

* 198 مرکز کاهش طلاق در کشور فعال است

این مسئول گسترش طرح کاهش طلاق را یکی از برنامه‌های سال جاری بهزیستی عنوان کرد و گفت: با توجه به قانون حمایت از خانواده که در سال گذشته ابلاغ شد تمامی قضات می‌بایست موارد طلاق را به مراکز مشاوره ارجاع دهند و مراکز مشاوره بهزیستی در این خصوص عملکرد خوبی داشتند.

نفریه از فعالیت 198 مرکز کاهش طلاق در کشور خبر داد و اذعان داشت: در حال حاضر 4 مرکز در استان چهارمحال و بختیاری فعال است.

وی با بیان اینکه تعداد 55 هزار زن سرپرست خانوار شهری  تحت پوشش بیمه قرار دارند تصریح کرد: از این تعداد تا به حال 52 هزار نفر جذب شده و بیمه هستند و بقیه در دست اقدام می‌باشد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: تعداد 40 هزار زن سرپرست خانوار روستایی نیز تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

به گزارش فارس در این نشست خبری معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی کشور، مدیر کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری و برخی از معاونین وی حضور داشتند.

انتهای پیام/68006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول