اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

مشکلات نباید بر خدمات دولت سایه بیفکند

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: مشکلات و نارسایی‌های موجود نباید بر خدمات دولت سایه بیفکند.

مشکلات نباید بر خدمات دولت سایه بیفکند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال با اشاره به دیدار مسئولان کشوری و دولتی با مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب خواستار ارائه گزارش عملکرد دولت برای مردم شده‌اند تا تلاش‌های دولت برای مردم شفاف‌سازی شود.

وی افزود: این دولت هر چند مشکلاتی داشته و انتقاداتی هم از این دولت شده است اما علیرغم مشکلات با توانمندی در جهت خدمت مردم تلاش کرده و خدمات ارزشمندی را انجام داده که در هیچ دولتی در کشور ما دیده نشده است.

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: انصاف و عدالت در قضاوت باید رعایت شود و نباید در مورد خدمات دولت مغرضانه قضاوت شود.

رشتبری به هفته جهانی جمعیت اشاره کرد و بیان داشت: جمعیت کشور در وضعیت کنونی رو به پیری نهاده که مسئولان کشور را به ارائه راهکار صحیح در این مورد واداشته که این روز‌ها بحث کثرت جمعیت در جریان است.

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: حضرت خدیجه جایگاه خاصی در دین اسلام داشته و به عنوان اولین فرد مسلمان و همسر نبی مکرم اسلام (ص) مورد احترام مسلمانان است.

 

 

 

امام جمعه شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا نگاهی به اقشار مختلف جامعه از جمله ایتام و نیازمندان واقعی داشته باشیم و این قشر جامعه را فراموش نکنیم.

رشتبری با اشاره به مقوله عفاف و حجاب در جامعه ادامه داد: نباید در جامعه اسلامی شاهد رونق مظاهر بی‌تقوایی باشیم و روزه‌خواری یعنی شکستن حریم خداوند که انسان را از قرب الهی به دور می‌کند به طور آشکار در جامعه مشاهده شود.

وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: توصیه خداوند و ائمه اطهار (ع) تقوای است و تنها راه نجات و ملکوتی شدن انسان نیز همین تقوا می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حضور با شکوه نمازگزاران در مصلی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خلخال به حدی بود که کل فضای مصلی مملو از حضور نمازگزاران خواهر و برادر بود.

انتهای پیام/62008/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول