اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

پردیسان تابلویی از خدمات دولت است

فرماندار قم با اشاره به پیشرفت‌های منطقه پردیسان از لحاظ عمرانی و فرهنگی گفت: پردیسان را می‌توان تابلویی از خدمات دولت در استان قم دانست.

پردیسان تابلویی از خدمات دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در مراسم معارفه نخستین امام جمعه پردیسان که در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد، به ایراد سخن پرداخت و با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان شاهد اقامه نخستین نماز جمعه در پردیسان هستیم بیان کرد: نماز جمعه نمادی از وحدت در جامعه اسلامی است و برگزاری نماز جمعه در این منطقه نیز موجب تقویت هرچه بیشتر وحدت بین مردم و مسئولان برای خدمت‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به آثاری که اقامه نماز جمعه در نظام اسلامی ایران داشته است تاکید کرد: ملت ایران اسلامی با حضور گسترده در نمازهای جمعه همواره اتحاد خود را به دنیا نشان داده‌اند.

فرماندار قم با اشاره به اوضاع منطقه پردیسان قم تاکید کرد: شهرک پردیسان را می‌توان تابلویی از خدمات دولت در عرصه عمران و آبادانی دانست.

وی از پردیسان به عنوان یکی از شهرک‌های مثال زدنی در کشور یاد کرد و گفت: از سوی دولت در این منطقه خدمات مختلف عمرانی، فرهنگی و... ارائه شده است.

زارعی کوشا به حضور گسترده طلاب، فرهنگیان و اقشار فرهیخته در منطقه پردیسان اشاره کرد و بیان داشت: پردیسان را می‌توان یک منطقه کاملا فرهنگی دانست و وجود مجموعه‌های بزرگ حوزوی و دانشگاهی نیز این ویژگی را تقویت کرده است.

وی با اشاره به مشارکت گسترده مردم منطقه پردیسان در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم این منطقه در مقایسه با دیگر مناطق مشارکت بسیار بیشتری در انتخابات داشته‌اند و این مسئله نشان دهنده پایبندی بسیار بالای مردم منطقه پردیسان به نظام و انقلاب اسلامی است.

فرماندار قم در پایان گفت: حضور امام جمعه پردیسان مایه پیشرفت هرچه بیشتر منطقه خواهد شد و ایشان می‌تواند از مسئولان استان مطالبه لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/2258/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول