اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

میزان مصرف آب در شهرضا به نقطه بحرانی رسیده است

فرماندار شهرضا گفت: براساس ارزیابی‌های انجام گرفته، میزان مصرف آب در شهرضا به نقطه بحرانی رسیده است و شهروندان باید با رعایت الگوی صحیح مصرف از تداوم این وضعیت جلوگیری کنند.

میزان مصرف آب در شهرضا به نقطه بحرانی رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمدباقر محمدی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان شهرضا اظهار کرد: به لحاظ افزایش چشم‌گیر دمای هوا در طول چند روز گذشته میزان مصرف آب در شهرضا رشد قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: بحث جیره‌بندی آب به عنوان یکی از مهم‌ترین تهدیدات کنونی جامعه مطرح است که انتظار داریم شهروندان شهرضایی با توجه لازم به این مقوله نسبت به رعایت اصول صحیح مصرف آب اقدام کنند.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین (ع) با همت خیران والامقام در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است، گفت: براساس برنامه زمان‌بندی شده، انتظار داریم تا پایان مرداد شاهد بهره‌برداری کامل از این مجموعه در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مردم باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سیاست کاهش جمعیت از اهداف دنیای غرب در کشور ما به شمار می‌رود، افزود: براساس پیش‌بینی‌های انجام گرفته از سوی غربی‌ها در وضعیتی که روند رشد جمعیت در کشور ما به همین شکل تداوم داشته باشد جمعیت ایران در طول یک قرن آینده به حدود 35 میلیون نفر می‌رسد.

محمدی با اشاره به اهمیت توجه به سیاست‌های تدوین شده از سوی وزارت بهداشت در زمینه رشد جمعیت کشور گفت: این سیاست‌ها در چارچوب دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب ترسیم شده است و انتظار داریم اقشار مختلف جامعه نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

وی در ادامه با تشریح آثار مخرب استفاده از ظروف یک‌بار مصرف پلاستیکی در جامعه افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل گرایش مردم به استفاده از این ظروف قیمت کم آن است که انتظار داریم با تدوین یک برنامه جامع شاهد حذف این ظروف از شبکه تولید باشیم.

انتهای پیام/63011/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول