اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

اجرای طرح «همای رحمت» در اردبیل / خیرین و نیکوکاران مشارکت کنند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در حمایت از افراد مستمند و نیازمند طرح ملی « همای رحمت» در استان اردبیل نیز همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

اجرای طرح «همای رحمت» در اردبیل / خیرین و نیکوکاران مشارکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی صبح امروز در گردهمایی داوطلبان جمعیت هلال احمر در نیر اظهار داشت: این طرح که در سال‌های گذشته نیز اجرا شده و با استقبال خوب خیرین و نیکوکاران روبرو بوده است در ایام با فضیلت ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد تا اقلام غذایی خانواده‌های نیازمند تهیه و توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: در شب‌های ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های با فضیلت قدر تلاش جمعیت هلال احمر بر این است تا با همکاری خیرین و نیکوکاران بسته‌های مناسب غذایی تهیه و توزیع شود تا خانواده‌های نیازمند و مستمند بتوانند از این بسته‌ها استفاده کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل یادآور شد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان ماه با فضیلت و پر خیر و برکت برای همه مسلمانان و بشریت است گرایش به کارهای نیک و شایسته در این ماه افزون‌تر از ماه‌های دیگر می‌باشد که امیدواریم همه هموطنان بتوانند با داشتن توانمندی مالی در این طرح یاریگر هلال احمر باشند تا خانواده‌های مستمند نیز بتوانند از برجستگی‌های این ماه گران سنگ استفاده کنند.

غیبی گفت: در قالب طرح «همای رحمت» بسته‌های غذایی و اقلام مورد نیاز نظیر برنج، روغن، شکر، چای، خرما، کنسرو، لبنیات و مواد پروتئینی تهیه شده و به صورت آبرومندانه و در کمال حفظ حرمت خانواده‌های مستمند بین آنها توزیع می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: در کنار توزیع این اقلام اساسی در هفته احسان و اطعام نیازمندان سفره‌های افطاری نیز ویژه خانواده‌های نیازمند در منازل داوطلبان برپا می‌شود تا بسیاری از این خانواده‌ها از این ظرفیت متنعم شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: اهدای بسته‌های افطاری برای نیازمندان روزه‌دار و مشارکت در توزیع شبانه کمک‌های مردمی در بین نیازمندان از دیگر راهکارها و شیوه‌های همکاری در طرح «همای رحمت» است که قطعاً مدنظر بوده و بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

غیبی ادامه داد: جمعیت هلال احمر در راستای اهداف و سیاست‌گذاری‌های خود در دستگیری از فقرا و نیازمندان جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرده به طوری که در مناسبت‌های مختلف سعی شده است از این خانواده‌ها دستگیری واقعی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت استثنایی برای تمام انسان‌های خیر‌خواه است که در قالب طرح‌های حمایتی یاریگر موسسات خیریه و نهادهای مردمی ‌باشند تا مشارکت همه جانبه در این باب صورت گیرد.

انتهای پیام/62007/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول