اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم عنوان کرد

رقابت کشتی‌گیر قمی برای اعزام به رقابت‌های جهانی بلغارستان

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم از رقابت فرنگی‌کار قمی در آخرین انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای اعزام به مسابقات جهانی خبر داد.

رقابت کشتی‌گیر قمی برای اعزام به رقابت‌های جهانی بلغارستان

روح‌الله میکائیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امروز جمعه و برای شناخت ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان به منظور حضور در رقابت‌های جهانی بلغارستان، آخرین انتخابی این تیم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اعزام تیم کشتی فرنگی جوانان به مسابقات جهانی کمتر از یک ماه دیگر انجام می‌شود ادامه داد: با نظر کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان امروز آخرین مسابقه انتخابی این تیم در چند وزن برای حضور در رقابت‌های جهانی بلغارستان انجام می‌پذیرد.

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در فدراسیون کشتی، این رقابت‌ها در پنج وزن برگزار می‌شود و وزن کشی این مسابقات با یک کیلوگرم ارفاق وزن پنجشنبه شب انجام شد و تنها نماینده قم حریفان خود را شناخت.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه، این رقابت‌ها در اوزان 50، 60، 74، 96 و 120 کیلوگرم برگزار می‌شود و بیشترین مدعی برای عضویت در تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در وزن 60 کیلوگرم حضور دارند اما سایر اوزان بیشتر از دو یا سه کشتی‌گیر ندارند.

میکائیلی ابراز کرد: نماینده کشتی استان قم در این اوزان امیرحسین مولایی است که در وزن 74 کیلوگرم کشتی می‌گیرد و ان‌شاءالله قصد دارد بعد از کسب مدال از مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا، این بار جواز حضور در رقابت‌های جهانی جوانان را کسب کرده و افتخارآفرین باشد.

وی خاطرنشان کرد: مولایی در وزن 74 کیلوگرم ابتدا باید با فرشاد رستمی‌کیا یکی از دو رقیب خود در این وزن رقابت کند و در صورتی که بتواند این کشتی را با موفقیت پشت سر بگذارد به مصاف رسول گرمسیری دیگر مدعی وزن 74 کیلوگرم خواهد رفت.

سرمربی تیم کشتی فرنگی استان قم افزود: در وزن 50 کیلوگرم فرشاد عیسوند با بهزاد شیرمردی برنده و رضا خدری رقابت می‌کند و در وزن 60 کیلوگرم عابد بابکان، عرفان سعادتی فر، مهران داداشی، محمد دهقان، بهروز ملکی و امید قادری حضور دارند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های جهانی جوانان در بلغارستان در هفته پایانی مرداد ماه به انجام می‌رسد یاد آور شد: مسابقات این وزن به صورت یک حذفی برگزار می‌شود و امید قادری نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی یک دور استراحت دارد، در حالی که در وزن 74 کیلوگرم رسول گرمسیری با امیرحسین مولایی برنده با فرشاد رستمی‌کیا رقابت می‌کند، ضمن اینکه در این وزن نفر برتر در کنار پیام بویری در تمرینات حضور می‌یابد تا کادر فنی در نهایت ملی پوش این وزن را معرفی کند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول