اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی خبر داد

موفقیت کشتی‌گیران قمی در مسابقات داخلی و خارجی

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران قمی تاکنون موفق به کسب 14 مدال از مسابقات داخلی و خارجی هر دو رشته آزاد و فرنگی شده‌اند.

موفقیت کشتی‌گیران قمی در مسابقات داخلی و خارجی

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: کشتی‌گیران قمی از ابتدای سال تاکنون در بیش از 10 رقابت داخلی و خارجی کشتی آزاد و فرنگی حضور یافته‌اند و موفق به کسب 14 مدال رنگارنگ از این رقابت‌ها شده‌اند.

وی ادامه داد: این مایه مباهات و افتخار من و همکاران پرتلاشم است که در هیئتی فعالیت می‌کنیم که زمینه معرفی جوانان مستعد ورزش پهلوان پرور یعنی کشتی را فراهم کرده و خدمتی کوچک برای شکوفایی استعدادهای نهفته این عزیزان در ورزش قهرمانی انجام می‌دهد.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: به واقع و از صمیم قلب به خانواده عزیزان کشتی‌گیر افتخارآفرین قم تبریک می‌گویم که از فرزندان برومند خود حمایت همه جانبه‌ای را انجام می‌دهند تا آنها با آسودگی خاطر و فراغ بال و آرامش روحی و روانی در فعالیت‌ها و تمرینات سخت و طاقت فرسای کشتی حضور پیدا کنند.

وی یادآور شد: موفقیت کسب کردن در کشتی بسیار سخت است و آنچه که امروز موجب شده تا قم در رشته کشتی یکی از استان‌های موفق کشور باشد، تنها به تلاش و اراده نوجوانان و جوانان ارزنده کشتی قم و سختکوشی و از خودگذشتگی مربیان پرتلاش آنها باز می‌گردد.

حلوایی تاکید کرد: جوان‌های لایق و توانمندی در کشتی قم داریم که هم‌اکنون در رده‌های سنی مختلف برای ورزش قم افتخار کسب می‌کنند و امیدوارم تلاش ما در حد و اندازه‌ای باشد که بتواند گوشه‌ای از سختی‌هایی که این عزیزان در تمرینات سخت و  فشرده تحمل می‌کنند را جبران کند.

وی سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را یکی از موفق‌ترین سال‌ها برای کشتی قم ارزیابی کرد و عنوان داشت: وقتی کشتی‌گیران ما می‌توانند در سه ماه سپری شده از این سال 14 مدال از میادین داخلی و برون مرزی کسب کنند، قطعا می‌توان این سال را برای کشتی قم پررونق و موفقیت‌آمیز پیش‌بینی کرد.

رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه با اشاره به تعداد مدال‌های کسب شده توسط کشتی‌گیران قمی از ابتدای سال 92 تاکنون که در میادین برون مرزی و داخلی کسب شده است، ابراز داشت: از 14 مدالی که توسط قهرمانان ارزنده کشتی قم به دست آمده، هشت مدال رنگ طلایی دارد، ضمن اینکه یک نقره و پنج نشان برنز نیز حاصل شده است.

وی یادآور شد: شش مدال طلا مربوط به رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی است و دو نشان طلا از رقابت‌های قهرمانی کشور به دست آمده است، ضمن اینکه یک نشان نقره از مسابقات قهرمانی آسیا و یک برنز بین‌المللی، چهار برنز انتخابی تیم ملی نیز دیگر دستاوردهای کشتی‌گیران قمی از مسابقات داخلی و برون مرزی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول