اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات کشوری

کشتی‌گیران قم برابر حریفان اراکی خود صاحب برتری شدند

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از پیروزی کشتی‌گیران قمی مقابل حریفان اراکی خود در راه کسب آمادگی برای مسابقات کشوری خبر داد.

کشتی‌گیران قم برابر حریفان اراکی خود صاحب برتری شدند

محسن وزیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: کشتی‌گیران رده‌های سنی آزاد و فرنگی استان قم این روزها به صورت کاملاً جدی و با تدارکاتی مناسب خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی میادین داخلی و برون مرزی آماده می‌کنند.

وی افزود: به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت‌های مهم پیش‌رو، برگزاری مسابقات تدارکاتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت هیئت به شمار می‌رود که خوشبختانه در این بخش کشتی‌گیران قمی به خوبی توان خود را محک می‌زنند.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه موفقیت کشتی قم نتیجه سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه است، عنوان داشت: در تداوم برنامه‌ریزی هیئت برای حمایت از رده‌های سنی پایه، هم‌اکنون تیم‌های خردسالان و نونهالان قم با جدیت در تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی قرار دارند.

وی ادامه داد: به همین منظور امروز تیم‌های کشتی فرنگی نونهالان و خردسالان استان مرکزی در استان قم حضور یافتند و در دیدارهای تدارکاتی برابر کشتی‌گیران استان قم در هر دو رده سنی به میدان رفتند که برتری در پایان از آن کشتی‌گیران قم بود.

وزیری اضافه کرد: مصاف کشتی‌گیران قمی با حریفان اراکی خود در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان بر روی دو تشک در سالن کشتی مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد که خوشبختانه برای تیم‌های هر دو رده سنی قم محک بسیار مناسبی بود.

وی بیان داشت: تیم‌های کشتی فرنگی این دو رده سنی از قم و مرکزی در اوزان مختلف هر دو رده در مجموع مسابقات جذابی برگزار کردند که در پایان، این کشتی‌گیران آینده‌دار قمی بودند که موفق شدند با اختلاف قابل توجه برتری رقابتی در اوزان و رده‌های سنی مختلف را از آن خود کنند.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز کرد: رقابت کشتی‌گیران قم و مرکزی در رشته فرنگی در حضور علاقمندان به کشتی برگزار شد و دو تیم در رشته کشتی فرنگی با یکدیگر به رقابت پرداختند که برتری از آن کشتی‌گیران قم شد و آینده داران کشتی قم نشان دادند که می‌توان همچون چهره‌هایی که الان در کشتی قم هستند و افتخارآفرینی می‌کنند، روی آنها نیز سرمایه‌گذاری انجام داد.

وی در پایان تأکید کرد: تمام تدارکاتی که هیئت کشتی استان قم برای تیم‌های رده‌های سنی مختلف کشتی آزاد و فرنگی استان قم در نظر گرفته است، با این هدف است که کشتی‌گیران قمی با بهترین شرایط در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت کنند.

انتهای پیام/78002/ذ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول