اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قمی‌های مدعی اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی

رضایی: 6 مربی و کشتی‌گیر قمی در تیم ملی کشتی حضور دارند

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: شش مربی و کشتی‌گیر قمی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان حضور دارند و همگی آنها از شانس اعزام به رقابت‌های جهانی و آسیایی برخوردارند.

رضایی: 6 مربی و کشتی‌گیر قمی در تیم ملی کشتی حضور دارند

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: این روزها کشتی قم بسیار پرکار است زیرا هم اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های داخلی داریم و هم اینکه پیگیر وضعیت کشتی‌گیران ملی پوش قمی هستیم که با بهترین شرایط در اردوها و تمرینات تیم‌های ملی حضور یابند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و همچنین تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان کشورمان دارای ملی پوش هستیم و به همین خاطر با تقسیم کارها سعی داریم قهرمانان خود را برای اعزام به مسابقات مهمی که پیش رو دارند، حمایت کنیم.

دبیر هیئت کشتی استان قم در ادامه با اشاره به آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان، افزود: مرحله جدید اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی نوجوانان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی و جهانی هم‌اکنون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، نفرات دعوت شده به این اردو تا سه‌شنبه هفته آینده یعنی یازدهم تیرماه در اردو خواهند بود در حالی که از بین تمامی فرنگی‌کارانی که در این اردو حضور دارند، چهار نفر از قم هستند.

رضایی بیان کرد: نخستین کشتی‌گیر قمی محمدجواد رضایی است که در وزن 42 کیلوگرم اردونشین تیم ملی به شمار می‌رود و در این وزن برای اعزام به رقابت‌های آسیایی و جهانی دو رقیب خوزستانی یعنی بهنام عبدولی و پوریا ناصرپور را در کنار خود دارد.

وی ابراز داشت: در وزن 58 کیلوگرم نیز که مهدی مرادحاصلی را به عنوان یکی از آینده‌داران کشتی قم داریم، این کشتی‌گیر با نفراتی همچون نبی‌الله کریمی از مازندران، شاهین ناصرپور از خوزستان و علی اکبر محمدی از خراسان شمالی تقابل خواهد داشت.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: همچنین مهدی ابراهیمی سومین کشتی‌گیر قمی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان باید در این وزن با میلاد محمدی از مازندران و آرمان علیزاده از خوزستان به رقابت بپردازد.

وی ادامه داد: چهارمین ملی پوش کشتی فرنگی استان قم در تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان، علیرضا فتاحی منش است که در این وزن رقبایی همچون محمد بیراموند و امیر آدم از خوزستان، امیررضا موتاب از آذربایجان شرقی را کنار خود دارد، ضمن اینکه عباس مهران‌پور و ناصر تهرانی دو مربی قمی حاضر در این اردو محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول