اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

ملت ایران در مانور بزرگ حماسه سیاسی سربلند شد

استاندار سمنان گفت: ملت ایران در مانور بزرگ حماسه سیاسی سربلند و پیروز شدند و امروز موقع کار و خلق حماسه اقتصادی است.

ملت ایران در مانور بزرگ حماسه سیاسی سربلند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس رهی عصر امروز در دیدار با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس کشور، اظهار کرد: بازگو کردن بیانات و منویات مقام معظم رهبری خود یک نوع عبادت به شمار می‏آید.

وی تصریح کرد: باید بیانات و فرمایشات معظم‏له را که نایب بر حق امام زمان(عج) هستند و با تمام وجود در تابعیت از امام عصر (عج) قدم برمی‏دارند، برای یکدیگر بازگو و عملی کنیم.

استاندار سمنان تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، مقام معظم رهبری فرمودند «باید حماسه سیاسی ایجاد کرد» و ملت ایران بار دیگر در این مانور بزرگ سربلند و پیروز شدند.

رهی اذعان داشت: دشمنانی که به نیت خراب کردن نظام اسلامی و ملت تلاش می‏کردند، مقابل چشمان حیرت‏زده جهانیان شکست خورده و در نهایت به عظمت این رهبری و ملت اعتراف کردند و مانند گذشته ملت ایران پیروز میدان بودند.

استاندار سمنان به نتایج حاصل از خلق این حماسه اشاره کرد و بیان داشت: نتیجه آن دستاوردهای عظیم جهانی، همدلی و وحدت بین نیروهای داخلی بود؛ به طوری که همه در این مشارکت شرکت کردند و دومین رئیس جمهور کشور نیز یکی از دلاور مردان این خطه شهیدپرور بود که از افتخارات این استان است.

رهی در پایان اذعان داشت: مهم نیست که در چه سمت و پستی در حال خدمت به ملت هستیم؛ مهم این است که برای رضای خدا و بسیجی‏وار خدمت کرده و برای حفظ و نشر دفاع مقدس تلاش کنیم و خدمتگزار راستین و مخلص ملت باشیم و اجر و مزد خود را از خدا بخواهیم.

انتهای پیام/2249/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول