اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر خبر داد

برگزاری 120 مانور امدادی در استان بوشهر

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: در دو سال گذشته 120 مانور امداد در استان بوشهر برگزار شده است.

برگزاری 120 مانور امدادی در استان بوشهر

عبدالکریم شعبانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به اقدامات هلال احمر در دو سال گذشته اظهار داشت: در این مدت 10 نفر از همکاران برای آموزش‌های هسته‌ای به مراکز آموزشی استان اعزام کردیم.

وی عنوان کرد: در سال 90 حدود 50 مانور امدادی در شرایط واقعی و در سال 91 نیز 69 مانور امدادی با همکاری امدادگران و داوطلبان هلال احمر برگزار کردیم.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: در این مدت 40 دوره تخصصی امداد و نجات در رشته‌های مختلف برای توان افزایی امدادگران برگزار کردیم که مورد استقبال هم قرار گرفت.

شعبانزاده گفت: همچنین تیم تخصصی امداد هسته‌ای برای مطابقت با حوادث احتمالی در شرایط بحران هسته‌ای هم تشکیل دادیم.

این مسئول ادامه داد: در دوسال اخیر تعداد پایگاه‌های امداد و نجات از هشت پایگاه به 13 پایگاه ارتقا یافت و پیگیر مجوز پنج واحد پایگاه امداد و نجات دیگر هم هستیم.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی سامانه 147 برای پاسخگویی، گفت: ارتقا توسعه ارتباطات بی سیمی و رادیویی استان و احداث مرکز فرماندهی عملیات EOC برای برنامه‌ریزی در زمان حوادث از دیگر اقدامات ما در دو سال گذشته بوده است.

ارسال سومین محموله بسته‌های غذایی هلال احمر به مناطق زلزله‌‌زده دشتی

وی با اشاره به ارسال سومین محموله کمک‌های جمعیت هلال احمر استان بوشهر به منطقه زلزله زده دشتی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان سومین محموله کمک‌های جمعیت هلال احمر استان بوشهر شامل بسته‌های غذایی از قبیل برنج، روغن، حبوبات، قند، ماکارونی، رب گوجه و... و بسته‌های بهداشتی شامل پودر رخت شویی، شامپو، مایع دستشویی و ظرف شویی، مسواک، خمیردندان، دستمال کاغذی و البسه در بین 1250 خانوار منطقه در حال توزیع است.

شعبانزاده در پایان اذعان داشت: توزیع این محموله تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول