اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

تحقق شعار حماسه سیاسی توسط ملت ایران نمادی دیگر از ولایتمداری آنهاست

نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس گفت: تحقق شعار حماسه سیاسی توسط ملت ایران نمادی دیگر از ولایتمداری آنهاست.

تحقق شعار حماسه سیاسی توسط ملت ایران نمادی دیگر از ولایتمداری آنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌محمدجواد کولیوند ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج در جمع نمازگزاران اظهار داشت: تحقق شعار حماسه سیاسی و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری توسط مردم و حضور در پای صندوق‌های رأی نشانه‌ای دیگر از ولایتمداری مردم است.

وی ادامه داد: ملت ایران هرگز دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و اطاعت از فرامین مقام رهبری و حمایت از ایشان را فراموش نخواهند کرد و دسیسه‌های دشمنان در این باره نیز به نتیجه نخواهد رسید.

این مسئول افزود: در روز 24 خرداد بار دیگر دشمن در جهان رسوا شد و حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات بار دیگر همگان را متعجب و انگشت به دهان باقی گذاشت و دشمنان را رسوا ساخت.

کولیوند تأکید کرد: دشمن برای عدم حضور مردم در صحنه انتخابات تلاش‌ها و هزینه‌های بسیاری را متحمل شد، اما این بار نیز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود دست رد بر سینه دشمن زدند و آنان را سبک و خوار کردند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر قانونی برگزار شدن انتخابات در ریاست جمهوری و شورای شهر، تأکید کرد: برخی از انتقادات درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود دارد که به جدّ پیگیر موضوع بوده و شفاف‌سازی‌ها در این خصوص در حال انجام شدن است.

وی ابراز داشت: راه‌یافتگان به شوراهای اسلامی شهر و روستا در قبال آرای مرم وظیفه سنگینی دارند، بنابراین باید تمام شعارهای خود را به تحقق برسانند تا بتوانند رضایتمندی مردم را کسب کنند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان، ارتقای معیشت و افزایش توان خرید مردم و همچنین ایجاد زمینه‌های لازم برای ساماندهی تولید و اشتغال را مهم‌ترین خواسته مردم اعلام کرد و از رئیس‌جمهور منتخب خواست تا به این موضوع توجه جدی داشته باشد.

انتهای پیام/2302/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول