اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود:

وصیت‏ نامه تمام شهدا بر پشتیبانی از ولایت ‏فقیه تأکید دارد

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: وصیت‏ نامه تمام شهدای انقلاب اسلامی، بر لزوم پشتیبانی از ولایت ‏فقیه تأکید می‏کند.

وصیت‏ نامه تمام شهدا بر پشتیبانی از ولایت ‏فقیه تأکید دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس اعتماد پیش از ظهر امروز در جلسه صالحین کانون بسیج هنرمندان شاهرود که با موضوع ولایت ‏فقیه در بلوار شاهرود برگزار شد، ولایت مطلقه فقیه را لازمه هدایت و سعادت در مسیر انقلاب اسلامی دانست.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: از جمله برنامه‏ های این کانون در ماه مبارک رمضان، دیدار با خانواده شهدا و تشکیل جلسات پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان است؛ این جلسات چهارشنبه‏ ها در بلوار شاهرود برگزار می‏شود.

اعتماد ابراز داشت: در جامعه ما، بحث ولایت‏ فقیه بسیار حائز اهمیت است؛ باید پشتیبان ولایت‏ فقیه باشیم تا از مسیر انقلاب دور نشویم.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود افزود: اگر در وصیت‏ نامه تمام شهدا دقت کنیم، بارها بحث ولایت مطلقه فقیه ذکر شده که نشانگر جایگاه خاص آن در نگاه با بصیرت‏ ترین افراد زمان است.

هم‏چنین در این جلسه مهدی بانی، رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود اظهار داشت: در این زمان که امام عصر‏(عج) در غیبت کبری به سر می‏برند؛ در جامعه اسلامی، بحث ولایت‏ فقیه پیش می‏آید.

وی تصریح کرد: حکومت الهی، حکومتی است که باید ساری و جاری باشد و هر نظام دینی اگر می‏خواهد پا بر جا باشد، به رهبر نیاز دارد.

وی تصریح کرد: از سویی دیگر، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام دریافتند که رمز اصلی پیروزی این انقلاب و راز اصلی تداوم آن، ریشه در اعتقاد و تبعیت مردم از ولایت‏ فقیه و وحدت آنان با رهبر دارد؛ از این رو، با تمام قوا و امکانات و ابزارها آتش اصلی توپ خانه‌های خود را به سمت ولایت‏ فقیه نشانه رفتند.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود اظهار داشت: طبق فرموده امام خمینی (ره) که می‏ فرماید «پشتیبان ولایت‏‏ فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، نقش ولایت‏ فقیه در جامعه اسلامی، بسیار مهم و حساس است.

بانی خاطرنشان کرد: از جمله شرایط ولی‏ فقیه می‏توان به فقیه بودن، تقوا، آگاهی به زمان و درایت دینی اشاره کرد که بارها شاهد تدبیر هوشمندانه حضرت امام خامنه‏ ای بوده و از جمله تدابیر ایشان می‏توان به سخنرانی در سال 88 اشاره کرد که بسیار راهگشا و هوشمندانه بود.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول