اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

اجرای اردوی صحرایی یاوران ولایت در مازندران

امشب اردوی صحرایی یاوران ولایت یک در مازندران از سوی لشکر عملیاتی 25 کربلا برگزار شد.

اجرای اردوی صحرایی یاوران ولایت در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، اردوی صحرایی یاوران ولایت یک مازندران امشب با حضور نیروهای رزمی لشکر عملیاتی 25 کربلا به مدت چهار روز در منطقه عمومی کیاسر و اگره برگزار شد.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران در این اردوی صحرایی با اشاره به اقدامات ناوبری گروهانی همراه با تاکتیک‌های صورت گرفته در 75 کیلومتر مصافت طی شده این اردو، گفت: این اردوی رزمی به منظور حفظ، ارتقا، سطح قدرت و آمادگی رزمی و ایجاد قابلیت توانمندی در انجام رزم در شرایط ناهمطراز و همچنین تمرین زندگی در شرایط سخت با توجه به عبور از مناطق آلوده و مناطق فرضی تحت اشغال دشمن به مرحله اجرا درآمد.

سرتیپ دوم پاسدار سردار حمیدرضا رستمیان تصریح کرد: این مأموریت براساس اصول دکترین رزم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای افزایش آمادگی جسمانی با رعایت اصول پدافندی غیرعامل با توجه به هماهنگی و همسویی لازم در پشتیبانی از گردان‌های مجری به اجرا درآمد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه لشکر عملیاتی 25 کربلا نیز در این اردوی صحرایی با توجه به تعمیق معنویت در سپاه پاسداران، ابراز داشت: حضور روحانیون در کنار سایر نیروهای رزمی در تمامی مراحل این اردو یادآور حماسه‌های دوران مقدس و حفظ تبعیت از فرامین ولی فقیه در همه صحنه‌های نبرد و مقابله با دشمنان اسلام بوده است.

حجت‌الاسلام جانعلی نوری تصریح کرد: این موضوع یکی از اصول اصلی پاسداران ولایت است.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول