اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز بشرویه خبر داد

گازرسانی به 10 روستای شهرستان بشرویه

رئیس اداره گاز بشرویه از اجرای عملیات گازرسانی به 10 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 600 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

گازرسانی به 10 روستای شهرستان بشرویه

عباس پاکدل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: گازرسانی به روستاها به منظور خدمات‌رسانی و بهره‌مندی مناطق کم‌برخوردار از زیرساخت‌های اولیه از مهمترین اقدامات دولت پس از پیروزی انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه توسعه شبکه گازرسانی تاثیر مهمی در ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری، رفاه و اشتغالزایی دارد، عملیات گازرسانی به 10 روستای شهرستان بشرویه آغاز شده که با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی در حال اجرا است.

رئیس اداره گاز بشرویه تصریح کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای گازرسانی به این روستاها بیش از 28 میلیارد ریال برآورد شده است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 600 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

پاکدل، از گازرسانی به روستای رقه خبر داد و گفت: این پروژه نیز از سال 91 آغاز شده که با پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد در حال اجرا است و در سال جاری نیز به بهره‌برداری می‌رسید.

وی افزود: اعتبار لازم برای گازرسانی به روستای رقه هشت میلیارد ریال است که با بهره‌برداری از این پروژه 312 خانوار با جمعیتی معادل یک هزار و 70 نفر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

رئیس اداره گاز بشرویه عنوان کرد: تاکنون سه روستای این شهرستان با 607 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند که برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

پاکدل یادآور شد: در حال حاضر حدود 100 درصد خانوار شهری و 29 درصد خانوار روستایی شهرستان بشرویه زیر پوشش گاز طبیعی قرار دارد که با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در حال اجرا به روستاها این میزان به پوشش 60 درصدی خانوارها از نعمت گاز خواهد رسید.

انتهای پیام/69006/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول