اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 9 میلیارد و 980 میلیون ریال صورت گرفت

پیشرفت 50 درصدی گازرسانی به 4 مجتمع روستایی گرمسیر گچساران

رئیس شرکت گاز گچساران گفت: در حال حاضر با اعتباری افزون بر 9 میلیارد و 980 میلیون ریال، پیشرفت کاری گازرسانی به چهار مجتمع روستایی گرمسیر این شهرستان به 50 درصد رسیده است.

پیشرفت 50 درصدی گازرسانی به 4 مجتمع روستایی گرمسیر گچساران

ناصر دلفریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: عملیات گازرسانی و نصب حدود 680 فقره انشعاب فلزی و پلی اتیلن در شهرستان‌های گچساران، باشت روستاهای ماهور باشت، کلاغ‌نشین، پاکوه و جهادآباد از توابع گچساران در سال 92 به اتمام رسیده است.

وی همچنین با اشاره به لزوم توجه جدی گازرسانی به واحدهای مسکن مهر گچساران گفت: در اردیبهشت‌ماه امسال حدود 27 علمک گاز در سایت 426 مسکن مهر جنب پادگان شاهد نصب شده است.

رئیس شرکت گاز گچساران از مطلوب پروژه گازرسانی به مجتمع روستاهای گرمسیری دیل، آرو، سید جمال‌الدین و شامبراکان خبر داد و تصریح کرد: گازرسانی به این روستاها با طول شبکه‌‌گذاری 30 کیلومتر و با اعتباری افزون بر 9 میلیارد و 980 میلیون ریال افزون بر 50 درصد پیشرفت کاری داشته است.

دلفریان پیشرفت کاری گازرسانی روستاهای سعادت‌آباد تا دژ سلیمان را 40 درصد عنوان کرد و یادآور شد: این پیشرفت کاری تا پایان تیرماه امسال محقق شده است.

وی خدمات به مشترکان گاز  را از جمله وظایف شرکت گاز گچساران دانست و ادامه داد: افزون بر 256 فقره اشتراک‌پذیری و 60 تعویض کنتور از ابتدای امسال تاکنون در این زمینه صورت گرفته است.

این مسئول عدم پرداخت قبوض مشترکان از طریق دفاتر خدماتی را از جمله مشکلات مشترکان گاز عنوان کرد و گفت: با تلاش و رایزنی‌های شرکت گاز در سال 91 مشکل عدم پرداخت قبوض گاز توسط دفاتر خدماتی برطرف شد.

رئیس شرکت گاز گچساران ارائه خدمات به مشترکان در زمینه اشتراک‌پذیری به تعداد یک‌هزار و 675 فقره، کارکرد پروژه حفره‌های خالی مناطق فاقد شبکه گاز، اجرای شبکه گاز مسکن مهر سایت پادگان شاهد، اجرای شبکه کارکرد در باشت و روستاهای این شهرستان، اجرای شبکه در روستاهای گچساران و گازرسانی به هنرستان دخترانه فاطمه‌الزهرا و پزشکی قانونی گچساران را از دیگر اقدامات این شرکت در سال 91 عنوان کرد.

انتهای پیام/82001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول