اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

تغییرات بازشماری آرای شوراهای‌ ‌استان همدان به اندازه انگشتان دست هم نبود‌

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان گفت: تغییرات در بازشماری آرای شورای شهر ‌استان همدان به اندازه انگشتان دست هم نرسید‌.

تغییرات بازشماری آرای شوراهای‌ ‌استان همدان به اندازه انگشتان دست هم نبود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به فراز و نشیب‌هایی یک سال گذشته در کشور اظهار داشت: استکبار جهانی در طول این انقلاب همواره از هر راهی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران وارده شده تا بتواند مردم را نسبت به نظام و رهبری دلسرد کند که در سال گذشته نیز شدیدترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کرد.

وی با بیان اینکه تحریم‌های دشمن نیز نتوانست ذره‌ای از ارادت ملت ایران به نظام و رهبری بکاهد افزود: انقلاب اسلامی همچنان مسیر رشد و بالندگی خود را مانند گذشته می‌پیماید و امروز کشورمان به عنوان یک الگو در تمام دنیا مطرح است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه دشمن در انتخابات 88 نهایت تلاش خود را به کار بست تا انتخابات را در مسیر انحراف قرار دهد، گفت: دشمن انواع تهمت‌ها را به نظام وارد کرد و می‌خواست با ادعای تقلب در انتخابات، مردم را علیه نظام بشوراند که در این زمینه نیز ناموفق بود.

وی تصریح کرد: در انتخابات 88 برخی افراد با سوء استفاده از فضای تبلیغاتی دشمن قصد وارد کردن ضربه به نظام را داشتند که البته با تدبیر هوشمندانه رهبری و خلق حماسه در 9 دی تمام فتنه‌ها رو به خاموشی رفت.

قاسمی‌فرزاد ابراز داشت: دشمن بعد از این انتخابات باز هم ساکت ننشست و با سناریوهای مختلف برنامه‌ریزی‌هایی دیگری را برای انتخابات امسال داشت که البته موفق نشد.

وی بیان کرد: دشمن با تحریم‌های سنگین وارد عرصه شد تا بین مردم و نظام گسست ایجاد کند اما در این زمینه نیز نتوانست کاری از پیش ببرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، شاید هر کشور دیگری را از هم می‌پاشید اما ملت ایران با پایمردی در برابر این تحریم‌ها ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران مردمی هوشمند و بصیرند یادآور شد: امروز چشم دنیا به این است پس باید همچون گذشته در دفاع از دستاوردهای خود پایدار باشیم.

قاسمی‌فرزاد به دستاوردهای بعد از انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم با حضور در حماسه سیاسی نشان دادند که به نظام و رهبری اعتقاد کامل دارند و  داشته و هرگز حاضر نیستند از آرمان‌های خود دست بردارند.

وی با اشاره به رعایت اخلاق و قانون در انتخابات 24 خرداد ابراز داشت: هر کس بخواهد خدمات و دستاوردهای نظام و دولت را کوچک جلوه دهد در حق ملت ایران و نظام جفا کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با هیئت دولت اظهار داشت: رهبری معظم در این دیدار از خدمات دولت به شایستگی یاد کرده و خدمات بزرگ دولت نهم و دهم را برای مردم بیان فرمودند.

وی بیان داشت: ما نمی‎گوییم که مشکلات وجود نداشته زیرا در کار اجرایی همیشه مشکلاتی وجود دارد اما باید با قانون‌محوری و اخلاق‌محوری حرکت کرده و در راستای اعتلای نظام کوشید.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات در همدان گفت: در بازشماری مجدد 10 درصد صندوق‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا نتیجه قابل تغییری مشاهده نشد.

وی یادآور شد: اختلافات شمارش بسیار اندک و به اندازه انگشتان دست بود که در ادامه نیز صحت هر دو انتخابات در استان به تائید وزارت کشور رسید.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان در ادامه خدمت بی‌منت را بزرگترین تکلیف مسئولان برشمرد و ابراز داشت: خدمت بی‌منت در راستای منویات رهبری امری مسلم برای همه مسئولان نظام به مردم است.

انتهای پیام/89013/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول