اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از گذشت چندین روز غلبه گرما بر خنک‌های هوا

اردبیلی‌ها از عصر فردا هوای خنک را میزبان هستند

افزایش دمای هوا در چند روز گذشته و گرمای سوزان روزه‌داران اردبیلی را چند روزی است کلافه کرده اما انتظار کاهش دما و خنک شدن هوا امیدواری زیادی ایجاد کرد تا در روزهای آینده روزه‌داران 17 ساعت روزه‌داری را با سهولت بیشتر سپری کنند.

اردبیلی‌ها از عصر فردا هوای خنک را میزبان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل تعدیل هوای گرم در روزهای آینده در شهر و دیار اردبیل نوید روزهای خنک تابستانی را می‌دهد تا اهالی بتوانند در هوای معتدل به امور زندگی و فریضه مهم روزه‌داری بپردازند.

بر همین اساس و با ورود یک سامانه جوی جدید که شامل وزش بادهای شمالی می‌شود از عصر فردا دمای هوا چهار تا هشت درجه کاهش یافته و هوای خنک سرزمین دارالارشاد را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در روزهای گذشته تب دمای هوا تا 30 درجه برای اردبیلی‌ها که همیشه هوای خنک و سردی را تجربه کرده‌اند، طاقت‌فرسا بوده به طوریکه با تعدیل هوا تا 22 درجه به نظر می‌رسد بسیاری از روزه‌داران بتوانند با طاقت و توان بیشتر در ادامه ماه مبارک رمضان انجام فریضه الهی کنند.

خنکی هوا تنها محدود به مرکز استان نمی‌شود و در اغلب مناطق جنوبی و شمالی نیز تعدیل هوا از تب گرمای تابستان می‌کاهد و نوید روزهای خنکی را می‌دهد که قطعاً این زمینه فرصتی را برای کشاورزان نیز فراهم می‌آورد تا در برداشت محصول خود با کمترین آسیب روبه‌رو شوند.

انتهای پیام/62006/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول