اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم:

قمی‌ها منتظر گرمای 45 درجه باشند

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: دمای هوای قم طی روزهای آینده به 45 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و با گرد و غبار همراه خواهد بود.

قمی‌ها منتظر گرمای 45 درجه باشند

محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به وضعیت هوای قم در 48 ساعت آینده اشاره کرد و ابراز داشت: هوای امروز بعد از ظهر همراه با وزش باد و گرد و خاک است و در هنگام شب هوا مقداری آرام‌تر می‌شود.

وی افزود: امروز بعد از ظهر و فردا هوا غبارآلود است و از ظهر فردا وزش باد مجدداً شروع می‌شود و تا شب ادامه دارد و سرعت وزش باد نیز کاهش پیدا می‌کند.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: برای پس فردا غبار کم‌تری پیش‌بینی می‌کنیم ولی هوا کاملاً پاک و صاف نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دمای هوای امروز، فردا و پس فردا تغییر چندانی ندارد و امروز نسبت به دیروز اندکی گرم‌تر خواهد بود و دمای هوا به 45 درجه سانتی‌گراد رسیده است و فردا و پس فردا هم تغییری نخواهد کرد و به همین صورت باقی خواهد ماند.

قاضی با اشاره به هوای چند روز آینده اظهار داشت: سه تا چهار روز دیگر هوا چند درجه‌ای کاهش پیدا می‌کند ولی کماکان تا حدود 10 روز آینده دما بالای 40 درجه سانتی‌گراد باقی می‌ماند و شب گذشته حداقل دما 24 تا 26 درجه بوده و در چند روز آینده حداقل دما تغییری نخواهد کرد و هوای استان همچنان گرم خواهد بود.

وی افزود: سرعت وزش باد و گرد و غبار به خصوص در نیمه شب و نزدیک صبح کاهش پیدا می‌کند و از غبار هوا کاسته می‌شود ولی در ساعات بعد از ظهر هوا دارای گرد و غبار بوده و جهت وزش گرد و غبار از سمت شرق است.

انتهای پیام/2258/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول