اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار جدید دشت‌سر آمل:

دشت‌سر نگین گردشگری مازندران می‌شود

بخشدار جدید بخش دشت‌سر مازندران گفت: جاذبه‌های گردشگری دشت‌سر آن را به نگین گردشگری روستاهای مازندران تبدیل می‌کند.

دشت‌سر نگین گردشگری مازندران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدمحمد حسنی ظهر امروز در مراسم معارفه‌اش به عنوان بخشدار دشت‌سر آمل با اشاره به اینکه این منطقه دارای ظرفیت‌های گردشگری است، اظهار کرد: این بخش با دارا بودن ظرفیت‌های مناسب گردشگری می‌تواند یکی از جاذبه‌های گردشگری استان مازندران تلقی گردد.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی در این منطقه یادآور شد: اگر چه شغل اصلی مردم این منطقه باغداری و کشاورزی است اما دشت‌سر با تکیه بر صنایع مهم مستقر آن و نیز دانشگاه می‌تواند در بخش‌های مختلف سرآمد واقع شود.

حسنی با بیان اینکه صنعت و گردشگری به عنوان مزایای توسعه این بخش به شمار می‌رود، تصریح کرد: توسعه همه‌جانبه بخش دشت سر در برنامه‌های آتی این بخشداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیروی انسانی منطقه در توسعه این بخش اظهار داشت: این بخش دارای منابع نیروی انسانی غنی است که می‌تواند با ایده‌هایی مناسب در توسعه این بخش موثر واقع شوند.

بخشدار جدید دشت سر آمل از شوراهای اسلامی روستاهای این منطقه خواست که نظرات و پیشنهادات خود برای توسعه این منطقه را در اختیار بخشداری قرار دهند.

حسنی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود روند مهاجرت معکوس به این منطقه صورت گیرد، اظهار داشت: این منطقه توانایی جذب افراد مهاجرت کننده از آن را دارد.

به گزارش فارس، در این مراسم حکم بخشداری سیدمحمد حسنی با حکم استاندار مازندران از سوی معاون مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری مازندران به وی اعطا شد.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول