اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در خانه ملت:

طرح تحقیق و تفحص از سازمان امور مالیاتی به جلسه دیگری موکول شود

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل نبود نماینده سوال کننده بررسی تحقیق و تفحص از سازمان امور مالیاتی به جلسه‌ای دیگر موکول شد.

طرح تحقیق و تفحص از سازمان امور مالیاتی به جلسه دیگری موکول شود

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به موضوعات جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از عملکرد بانک ملت از سال 88 تاکنون و عملکرد سازمان امور مالیاتی در جلسه روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: در مورد طرح تحقیق و تفحص از عملکرد بانک ملت از سال 88 تاکنون مقرر شد چند تن از نمایندگان به بررسی عملکرد بانک ملت رسیدگی کنند و نتایج تحقیقات خود را به کمیسیون اقتصادی گزارش دهند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چند تن از نمایندگان استان کردستان که خواستار تحقیق و تفحص از بانک ملت بودند دکتر اربابی را مسئول پیگیری این قضیه کردند تا به بررسی عملکرد بانک ملت از سال 88 تاکنون بپردازند و نتایج را اعلام تا در کمیسیون اقتصادی بررسی‌های لازم صورت گیرد و اگر گزارشات قانع کننده نبود، طرح تحقیق و تفحص به صحن علنی مجلس برود.

*به دلیل نبود نماینده سوال کننده بررسی تحقیق و تفحص از سازمان امور مالیاتی به جلسه‌ای دیگر موکول شد

وی تصریح کرد: به دلیل این‎که آقای احمدی لاشکی که خواستار تحقیق و تفحص از سازمان امور مالیاتی بود به دلیل اینکه از قبل به وی اطلاع‌رسانی نشده بود به‌خاطر سوال از وزیر در کمیسیون دیگری حضور داشت و مقرر شد طرح تحقیق و تفحص از سازمان امور مالیاتی به جلسه دیگری موکول شود.

انتهای پیام/63015/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول