اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی:

ظرفیت‌های موجود صنعت آذربایجان‌ غربی بالفعل شود

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: باید ظرفیت‌های موجود صنعت استان آذربایجان غربی را بالفعل کنیم.

ظرفیت‌های موجود صنعت آذربایجان‌ غربی بالفعل شود

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در نخستین نمایشگاه‌ توانمندی‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی 62 غرفه با حضور 51 واحد صنعتی، تولیدی و خوشه‌های صنعتی از صنایع مختلف غذایی، نوشیدنی، آرایشی، بهداشتی، سلولوزی و تمام صنوف تولیدی که در شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند، حضور داشتند.

وی در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: توانمند‌سازی واحدهای صنعتی، نشان دادن ظرفیت‌های تولیدی واحدهای صنعتی و پیدا کردن بازار مصرف برای کالاهای تولیدی شهرک‌های صنعتی از جمله اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه توانمند‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی است.

پرنیان با بیان اینکه آذربایجان غربی به لحاظ مزیت‌هایی که دارد از جمله استان‌های با ظرفیت بالا است، ادامه داد: در بحث مواد غذایی، کشاورزی و فرآوری محصولات کشاورزی و صادرات باید کارهای زیادی در استان آذربایجان غربی صورت گیرد و می‌توان این استان را به پیشانی صنعت کشور تبدیل کرد.

وی ظرفیت‌های موجود در بخش مواد غذایی و کشاورزی را از جمله نقاط قوت صنعت استان آذربایجان غربی برشمرد.

پرنیان در خصوص نقاط ضعف صنعت استان آذربایجان غربی، اعلام کرد: آذربایجان غربی با توجه به ظرفیت‌های بالایی که دارد آن طور که باید به جایگاهی که در شان این استان است به آن جایگاه نرسیده است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی تصریح کرد: نیاز است که ظرفیت‌های موجود صنعت استان آذربایجان غربی را بالفعل کنیم، البته فعالیت‌های حوزه صنعت آذربایجان غربی در چند سال اخیر مناسب بود ولی این استان با توجه به ظرفیت‌های موجود جای کار زیادی دارد.

وی با بیان اینکه اکثر واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان در وضعیت فعالی قرار دارند، اضافه کرد: تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه صنعت، آموزش و تسهیلات برای واحدهای صنعتی و نوسازی صنایع استان آذربایجان غربی در دستور کار قرار دارد که نوید بخش آینده مناسبی برای آینده صنعت آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/61009/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول