اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد:

رسیدگی به پرونده تخلف 13 میلیاردی در تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از رسیدگی به پرونده‌های بزرگ از جمله پرونده 13 میلیارد ریالی در این دستگاه خبر داد.

رسیدگی به پرونده تخلف 13 میلیاردی در تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نشست مسئولان ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌های این استان برگزار شد.

در این نشست هر یک از مسئولان ارشد دستگاه‌های چند گانه زیر نظر اداره‌کل دادگستری این استان به بیان عملکرد دستگاه خود پرداختند و جوابگوی سئوالات خبرنگاران در حوزه‌های مختلف شدند.

ولی دهبانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: در همه ایام سال گشت‌های سیار مشترک به همراه امور صنفی و صنعت و تجارت داریم که در ایام نوروز اقدامات مؤثری انجام دادند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با همه کمبودهایی که در زمینه نیروی انسانی و فضای فیزیکی و خودرو داریم توانسته‌ایم بخش بزرگی از برنامه‌های خود را محقق کنیم.

وی به دلایل گرانی و گرانفروشی اشاره کرد و گفت: گرانی و گرانفروشی دو مقوله جدا از هم هستند و ما امروز وظیفه داریم که با گرانفروشی مبارزه کنیم چراکه بخش زیادی از دلایل گرانی‌ها خارجی و بخش عمده دیگر به دولت‌ها و برنامه‌ها بر می‌گردد.

دهبانی با بیان این‌که با دستگاه‌های اداری و نهادهای متخلف هم برخورد می‌کنیم و آن‌ها نیز پرونده نزد تعزیرات دارند از یک مورد رسیدگی به پرونده 13 میلیارد ریالی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

این مسئول نمونه‌ای دیگر از این برخورد را در بحث أخذ وجوهی بیش از اندازه در ورودی اماکن گردشگری دانست و گفت: در آخرین مورد جریمه 10 میلیون تومانی شهرداری یاسوج در ورودی آبشار را داشتیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از مشکلات در نظارت بازار را مربوط به بازرسان آموزش ندیده صنعت و تجارت دانست و گفت: این بازرسان تخصصی نیستند و مشکلاتی در راه بازرسی به همین دلیل ایجاد شده است.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول