اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مقررات ملی ساختمان اعلام کرد

اعلام نتایج ارزیابی وزارت راه از رعایت مقررات ملی ساختمان

مدیرکل مقررات ملی ساختمان نتایج ارزیابی‌های وزارت راه و شهرسازی از میزان رعایت مقررات ملی ساختمان در کشور را اعلام کرد.

اعلام نتایج ارزیابی وزارت راه از رعایت مقررات ملی ساختمان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین غلامرضا هوایی در خصوص دستگاه‌های برتر پنجمین همایش مقررات ملی ساختمان اظهار داشت: در ارزیابی‌های امسال هفت اداره کل راه و شهرسازی، هفت سازمان نظام مهندسی ساختمان، شهرداری قزوین و شش اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان دستگاه‌های برتر مقررات ملی ساختمان انتخاب شده‌اند.

وی در خصوص معرفی ادارات کل راه و شهرسازی برتر کشور به ترتیب از استان‌های قزوین، فارس، تهران، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی نام برد و با اهدای تندیس عالی مقررات ملی ساختمان و لوح تقدیر از آنها تشکر کرد.

مدیرکل مقررات ملی ساختمان در خصوص سازمان نظام مهندسی ساختمان‌ها از استان‌های قزوین، گلستان، قم، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی و کرمان نام برد و نیز از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان‌های مرکزی، قم، یزد، قزوین، گلستان و مازندران به عنوان استان‌های برتر تقدیر و تشکر کرده و تنها شهرداری نمونه کشوری شهرداری قزوین بود که موفق به اخذ تندیس عالی مقررات ملی ساختمان و لوح تقدیر از مدیر مقررات ملی ساختمان شد.

محمدنادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین نیز متذکر شد: مضاف بر روند گذشته این همایش‌ها که تنها از شهرداران مراکز استان‌ها تقدیر به عمل می‌آمد، در این دوره برای نخستین‌بار از شهردار شهر محمدیه به عنوان یک شهرداری ویژه در رعایت مقررات ملی ساختمان به خصوص در اجرای مسکن مهر قدردانی شد.

انتهای پیام/2667/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول